Gå til innhold

Har du sett noe til denne kjerringa?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sprø kjerring har flyttet inn. Nei, ikke med min tillatelse og ikke betaler hun leie heller. Hun bare er der!

Hvor som helst. Når jeg går til speilet for å sminke meg stiller hun seg der, den sprøe kjerringa, rett foran meg! Der står hun med sitt rynkete ansikt og sin dobbelthake og med bilringer rundt midjen og nekter å flytte seg. Jeg har ropt til henne og bedt henne gå vekk, men hun skriker bare tilbake. Det blir hun ikke vakrere av.

Hun er i min garderobe også, og endrer mine klær. Jeg har smal midje, har fått mange komplimenter i alle år, men hun syr inn klærne så de strammer forferdelig når jeg forsøker å komme inn i dem.

Mine papirer kaster hun og flytter på alt sånn at ingenting finnes der jeg vet jeg plasserte det. Hun kjøper hjem kaker og snacks, noe hun ikke burde gjøre ettersom hun virker å ha problemer med vekten. Jeg kan unne meg litt innimellom, men det virker som om hun sluker i seg det meste.

Jeg har som vane å ha en flaske vin i kjøleskapet for det er så godt å ta ett glass til maten. Neste morgen er flasken ofte tom, så hun har problemer på det området også.

Når jeg er i en butikk og ber om klær i min størrelse kikker

betjeningen rart på meg. Kjerringa hadde tydeligvis vært der også. Når jeg til slutt fikk på meg en flott svart liten kjole og gikk til speilet er det samme visa; kjerringa stilte seg foran meg og hadde tatt på seg samme kjole. Behøver jeg å si hun så latterlig ut i den!!!

Hun har tullet med telefonen også så den sjelden ringer og

telefonsvareren tar ikke imot noen beskjeder. Jeg vet jo at jeg er

ganske populær. Det har jeg alltid vært og draget på menn har jeg. Men siden kjerringa flyttet inn hører jeg sjelden fra noen. Når jeg titter på tv har hun vært framme og gjort bildet grått og skrudd ned volumet så jeg knapt kan høre, om jeg ikke skrur den opp igjen.

Siste hun har gjort er å tulle med madrassen, så når jeg våkner kjenner jeg meg støl og har vondt både her og der.

Hva skal jeg gjøre? Om det er noen som vet hvor den kjerringa kommer fra, så vær så snill og fortell meg det snarest. For hvis jeg ikke blir kvitt henne må jeg nok tenke på å flytte!!!!

Gjest solfryd
Skrevet

ssss.... du er åpenbart psykotisk og trenger hjelp snarest mulig...!

;-)

Gjest segunda
Skrevet

Hun minner meg om spøkelset jeg ser i speilet;-)

Skrevet

Hun minner meg om spøkelset jeg ser i speilet;-)

Pussig, ho invaderer speilene og huset mitt også ;-)

Gjest Sommer Doler
Skrevet

Du er flink til å skrive. Og det er noe kjent med den kjerringa.

Gjest segunda
Skrevet

Pussig, ho invaderer speilene og huset mitt også ;-)

En skikkelig dol-kjerring;-)

Skrevet

Hmmmm, det har også flyttet ei slik ei inn hos oss... Merkelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...