Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

ABC i symmetri:

Hvis du vil at det skal se ut som om du har tynn livvidde: Sørg for kraftige ben, kraftig rygg, kraftige skuldre, kraftig brystparti.

Samme prinsippet fungerer for andre kroppsdeler du vil fremheve.

Altså: Hvis du vil at det skal se ut som om du har lite hode, bygger du mye muskler. Skallen vokser ikke spesielt mye ved trening, og framstår altså lite når resten av kroppen vokser. Ved 130++ kilo blir hodet fryktelig lite i forhold til resten.

Skrevet

ABC i symmetri:

Hvis du vil at det skal se ut som om du har tynn livvidde: Sørg for kraftige ben, kraftig rygg, kraftige skuldre, kraftig brystparti.

Samme prinsippet fungerer for andre kroppsdeler du vil fremheve.

Altså: Hvis du vil at det skal se ut som om du har lite hode, bygger du mye muskler. Skallen vokser ikke spesielt mye ved trening, og framstår altså lite når resten av kroppen vokser. Ved 130++ kilo blir hodet fryktelig lite i forhold til resten.

Hm. Jeg lurer meg på om jeg skal konferere med DEG neste gang jeg skal plukke antrekk til julebord! ;0D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm. Jeg lurer meg på om jeg skal konferere med DEG neste gang jeg skal plukke antrekk til julebord! ;0D

Klær er absolutt ikke min sterke side, men hvis du vil at hodet ditt skal se spesielt lite ut, er det bare å spørre. ;)

Skrevet

Klær er absolutt ikke min sterke side, men hvis du vil at hodet ditt skal se spesielt lite ut, er det bare å spørre. ;)

*dauer*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og hvis du vil ha store muskler bak nakken: anabole steroider.

Eller trening av nakke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...