EnolaGay Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/sport_nrk_rogaland/1.7217777 Han som skal bli verdens sterkeste mann har igrunnen et ganske lite hode synes jeg. ) Og nå krangles det om doping igjen. Kan vi ikke ha to idrettsgrener av hvert slag da? En for de som doper seg. Og en for de som tar tran. *fortsatt løsningsorientert* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 ABC i symmetri: Hvis du vil at det skal se ut som om du har tynn livvidde: Sørg for kraftige ben, kraftig rygg, kraftige skuldre, kraftig brystparti. Samme prinsippet fungerer for andre kroppsdeler du vil fremheve. Altså: Hvis du vil at det skal se ut som om du har lite hode, bygger du mye muskler. Skallen vokser ikke spesielt mye ved trening, og framstår altså lite når resten av kroppen vokser. Ved 130++ kilo blir hodet fryktelig lite i forhold til resten. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Skrevet 21. juli 2010 ABC i symmetri: Hvis du vil at det skal se ut som om du har tynn livvidde: Sørg for kraftige ben, kraftig rygg, kraftige skuldre, kraftig brystparti. Samme prinsippet fungerer for andre kroppsdeler du vil fremheve. Altså: Hvis du vil at det skal se ut som om du har lite hode, bygger du mye muskler. Skallen vokser ikke spesielt mye ved trening, og framstår altså lite når resten av kroppen vokser. Ved 130++ kilo blir hodet fryktelig lite i forhold til resten. Hm. Jeg lurer meg på om jeg skal konferere med DEG neste gang jeg skal plukke antrekk til julebord! ;0D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Hm. Jeg lurer meg på om jeg skal konferere med DEG neste gang jeg skal plukke antrekk til julebord! ;0D Klær er absolutt ikke min sterke side, men hvis du vil at hodet ditt skal se spesielt lite ut, er det bare å spørre. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Skrevet 21. juli 2010 Klær er absolutt ikke min sterke side, men hvis du vil at hodet ditt skal se spesielt lite ut, er det bare å spørre. *dauer* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Og hvis du vil ha store muskler bak nakken: anabole steroider. Eller trening av nakke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.