Gå til innhold

Voksing av legger

Anbefalte innlegg

Gjest septembermum
Skrevet

Er gravid og ønsker å vokse leggene mine selv da jeg ikke liker hårete legger og

vil være forberedt før fødselen så jeg slipper å tenke der midt i veene - oh tenk om jordmor og lege ser mine hårete fæle leger hehe, jaja litt forfengelig skal man være :)

SÅ jeg vil vokse så det ikke vokser så fort ut og jeg slipper å gjøre det så ofte.

Men er begrenset hvordan jeg klarer å bøye meg da, får ha foten oppå dolokket og vokse? Har slike voksremser....

Så hvordan gjør jeg det - er så lenge siden. Varme opp i hånda mest mulig og legge på to og to, stryke med hårene, og deretter rive fort av mot vokseretningen? Auuuuuuu

mariaflyfly
Skrevet

Stikk til en hudpleier og få det gjort der. Mye mindre smertefullt og mye bedre resultat. Og deilig å slippe å måtte bøye seg med den store magen i veien. ;)

Skrevet

La en hudpleier gjøre det du :) Du fortjener å bli litt "pampered" nå :)

Gjest groggys
Skrevet

''så jeg slipper å tenke der midt i veene - oh tenk om jordmor og lege ser mine hårete fæle leger hehe, jaja litt forfengelig skal man være :)''

Har du født tidligere? ;)

Gjest trådstarter
Skrevet

''så jeg slipper å tenke der midt i veene - oh tenk om jordmor og lege ser mine hårete fæle leger hehe, jaja litt forfengelig skal man være :)''

Ja hehe :D

Prøvde meg på å vokse leggene nå,

men fikk ikke gjort ferdig, toåringen min var rasende og begynte å grine... likte nok ikke å se meg torturere meg selv :)

Kanskje salong - og barnepass så jeg fikk fred hadde vært tingen.

Gjest groggys
Skrevet

Ja hehe :D

Prøvde meg på å vokse leggene nå,

men fikk ikke gjort ferdig, toåringen min var rasende og begynte å grine... likte nok ikke å se meg torturere meg selv :)

Kanskje salong - og barnepass så jeg fikk fred hadde vært tingen.

Okei :) Jeg kan nemlig ikke erindre at jeg under de 29 timene det tok var innom mine hårete legger med en eneste tanke hehe. Ja, ta deg en pause fra 2-åringen og oppsøk en salong når det nærmer seg. Ikke for nærme termin da, kanskje du risikerer at du ligger der med hårete legger ;)

Skrevet

Åh ta ikke den. Det UTROLIG hva man kan få seg til å spekulere på i den situasjonen der.. ;0P

Gjest groggys
Skrevet

Åh ta ikke den. Det UTROLIG hva man kan få seg til å spekulere på i den situasjonen der.. ;0P

Sant nok hehe. Men ubarberte legger var helt fraværende i mine tanker. Mye annet ramlet nok innom i hue underveis, men forfengelighet glimret med sitt fravær ;)

Skrevet

Tro meg - hår på leggene er det siste du kommer til å tenke på når du ligger der og ungen skal ut! :o)

Som en annen sa her inne for mange år siden:"Jeg hadde ikke merket det om så hele Rosenborg sto oppmarsjert inne på fødestua!" *hehe*

Men jeg er enig med noen av de andre her - spander på deg en tur til hudpleier å la deg bli litt dullet med nå, etter fødselen kommer ikke det til å være det første du tenker på akkurat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...