Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere underlivet jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest gomle
Skrevet

Når dere dusjer om kvelden før dere legger dere, dusjer eller vasker dere da underlivet og under armene om morgenen også?

Skrevet

Dusjer sjelden før jeg legger meg, men vasker underlivet med vann når jeg dusjer.

Skrevet

Om morgenen nàr jeg dusjer og hver gang jeg har vaert pà toalettet; altsà om det er mulighet for det.

Skrevet

Nei, dusjer jeg på kvelden, vasker jeg ikke noe ekstra på morgenen etter.

Skrevet

Hver gang jeg dusjer og det vil si hver morgen. Da vasker jeg underlivet med intimsåpe.

Noen ganger vasker jeg underlivet med vårserviett før jeg legger meg om kvelden i tillegg, hvis jeg tror det skal bli noe på meg. *s*

Gjest Olaius
Skrevet

Er du virkelig seriøs, eller har du sære interesser? Sykt spør du meg!

Gjest luktfridama
Skrevet

Jeg dusjer ikke så ofte om kvelden, som oftest om morgenen,

men ikke hver dag, prøver å få det til annenhver dag.

Vasker meg ikke mer nedentil enn at jeg spyler med dusjhodet, bruker av og til intimsåpe, men egentlig er det ikke nødvendig.

Lukter ikke noe særlig av meg :)

Gjest gomle
Skrevet

Helt seriøst, hehe :-) Jeg pleier å dusje meg om morgenen også, selv om jeg har dusjet om kvelden, og så lurte jeg på om jeg er litt overrenslig :-)

Skrevet

Helt seriøst, hehe :-) Jeg pleier å dusje meg om morgenen også, selv om jeg har dusjet om kvelden, og så lurte jeg på om jeg er litt overrenslig :-)

Man svetter en god del om natta. Hvis du absolutt må dusje både kveld og morgen, ville jeg brukt såpe kun om morgenen.

Skrevet

Jeg får de frykteligste bilder når noen bruker underlivet om den lille spalten nederst. Underlivet er hele greia, med livmor og eggstokker, underlivssmerter er smerter som har med dette å gjøre. Hvis man ikke vil si tissen (barnslig), vagina (litt medisinsk, fitta (litt ulekkert, synes jeg) - så kan man si det gode, gamle nedentil.

Vaske underlivet er for meg noe i retning av indre spyling, uha!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

DOL er et nettsted hvor mennesker tør spørre om ting som man helst ikke vil spørre folk om i real life.

Det med vask av underliv er bare et eksempel.

Skrevet

Dusjer og vasker underlivet hver morgen, og så blir det en vask med "såpe" og vann i løpet av ettermiddagen.

Skrevet

Hver gang jeg dusjer og det vil si hver morgen. Da vasker jeg underlivet med intimsåpe.

Noen ganger vasker jeg underlivet med vårserviett før jeg legger meg om kvelden i tillegg, hvis jeg tror det skal bli noe på meg. *s*

Haha! Dette ble jo en riktig intim tråd. Det føles litt snålt, men jeg må bare signere her, sånn gjør jeg det også, hehe :o)

Gjest også svært luktfri
Skrevet

Jeg dusjer ikke så ofte om kvelden, som oftest om morgenen,

men ikke hver dag, prøver å få det til annenhver dag.

Vasker meg ikke mer nedentil enn at jeg spyler med dusjhodet, bruker av og til intimsåpe, men egentlig er det ikke nødvendig.

Lukter ikke noe særlig av meg :)

Samme her

Gjest Yolanda
Skrevet

Jeg dusjer kun om morgen, og da hver morgen. Ser ikke noen grunn til å dusje på kvelden fordi man svetter ofte om natten likevel. Bruker asan ved vask.

Gjest olaius
Skrevet

DOL er et nettsted hvor mennesker tør spørre om ting som man helst ikke vil spørre folk om i real life.

Det med vask av underliv er bare et eksempel.

Jeg skjønner, beklager utsagnet mitt da, - men jeg synes som sagt det var litt rart. Men skjønner nå at det er jeg som er rar :-))

Gjest gomle
Skrevet

Jeg skjønner, beklager utsagnet mitt da, - men jeg synes som sagt det var litt rart. Men skjønner nå at det er jeg som er rar :-))

Neida, spørsmålet var jo litt rart, jeg er enig i det. Jeg kunne ha spurt på en mer diskret måte, men da hadde jeg nok ikke fått fullt så mange svar :-) Men som sjøstjerna sier, man kan jo ikke spørre folk om sånt, så da er dette forumet tingen :-)

Skrevet

Haha! Dette ble jo en riktig intim tråd. Det føles litt snålt, men jeg må bare signere her, sånn gjør jeg det også, hehe :o)

Ja, det er ganske proaktivt og løsningsorientert da. *knis*

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bare vasker meg med en klut om kvelden, og så dusjer jeg om morgenen.

Skrevet

Jeg får de frykteligste bilder når noen bruker underlivet om den lille spalten nederst. Underlivet er hele greia, med livmor og eggstokker, underlivssmerter er smerter som har med dette å gjøre. Hvis man ikke vil si tissen (barnslig), vagina (litt medisinsk, fitta (litt ulekkert, synes jeg) - så kan man si det gode, gamle nedentil.

Vaske underlivet er for meg noe i retning av indre spyling, uha!

Underlivsspyling inn-/ utvendig hørtes ikke spesielt innbydende ut! :-)

Det må da være å be om å få plager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...