Gå til innhold

Hvordan fjerne matlukt fra kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt fortvilet nå Bor på studentbolig og deler kjøkken med flere. Det er en asiatisk jente som lager mat, og hver gang hun har kokkelert så lukter det så rart på kjøkkenet. Jeg klarer ikke å beskrive lukten,men det minner meg om en blanding av fisk og kattepiss.

Sånne ting er det jo vanskelig å ta opp med folk, folk må jo få lov til å lage den maten de liker.

Er det noe jeg kan gjøre for å fjerne lukta? Har luftet i kveld, men lukta sitter der fortsatt.

to-barns-mamman
Skrevet

Sett noen skåler med eddik så vil jeg tro du får bort lukten.

Gjest host hark hihi
Skrevet

Vaske inni vifta, kan ha satt seg fett der fra matlagingen og med tilhørende urtelukter.

Be henne ha oppe vinduene neste gang hun lager mat og vaske grundig etter seg med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...