Gjest N97 Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Er litt fortvilet nå Bor på studentbolig og deler kjøkken med flere. Det er en asiatisk jente som lager mat, og hver gang hun har kokkelert så lukter det så rart på kjøkkenet. Jeg klarer ikke å beskrive lukten,men det minner meg om en blanding av fisk og kattepiss. Sånne ting er det jo vanskelig å ta opp med folk, folk må jo få lov til å lage den maten de liker. Er det noe jeg kan gjøre for å fjerne lukta? Har luftet i kveld, men lukta sitter der fortsatt. 0 Siter
to-barns-mamman Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Sett noen skåler med eddik så vil jeg tro du får bort lukten. 0 Siter
Gjest host hark hihi Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Vaske inni vifta, kan ha satt seg fett der fra matlagingen og med tilhørende urtelukter. Be henne ha oppe vinduene neste gang hun lager mat og vaske grundig etter seg med en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.