Gjest erfaring noen? Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10003784 Alle disse årene jeg har handlet på taxfree så har jeg ikke visst åssen det funker, har betalt i kassa og trodd jeg fikk det så billig jeg kunne få det liksom... men så skal man altså ta med kvitteringen og få tilbakebetalt ved utsjekkingen på flyplassen? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Dette har ikke noe med taxfree å gjøre. Det gjelder enkelte varer du kjøper utenfor taxfreesjappa, f.eks. i landet du er i. 0 Siter
AAA Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 På tax-free er prisene allerede fratrukket moms. Artikkelen her handler om ting kjøpt i ordinære butikker i utlandet, der moms er betalt. Da kan man få (deler av) momsen tilbake igjen når man tar varen ut av landet. Varen må være av en viss verdi for at man skal kunne kreve refusjon av moms. I UK f.eks mener jeg summen er GBP 50,- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.