Maximia Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Jeg holder på å skrive en CV i forbindelse med jobbsøking. Jeg lurer på hva som bør stå i CV av utdanning og yrkeserfaring. Bør jeg ta med ting fra videregående som ikke har noe relevans for nåværende stilling. Bør alle arbeidserfaring tas med eller skal jeg ta med yrkeserfaring fra f.eks. 20år. Jeg leverer inn rubbel og bit når jeg får stillingen slik at riktig ansenitet blir registrert. 0 Siter
Sør Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Du trenger ikke ha med at du vant tegnekonkurransen i barnehagen! ;-) Hva som skal med avhenger av hva annet du har i den. Hvis du har 20 års jobberfaring trenger du neppe ta med sommerjobber. Hvis du har lang universitetsutdanning trenger du neppe ta med kurs osv. fra videregående, særlig hvis de ikke er relevante/gode resultater. www.finn.no og/eller Aftenposten har CV-kurs. Med vennlig hilsen 0 Siter
Maximia Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Skrevet 21. juli 2010 Du trenger ikke ha med at du vant tegnekonkurransen i barnehagen! ;-) Hva som skal med avhenger av hva annet du har i den. Hvis du har 20 års jobberfaring trenger du neppe ta med sommerjobber. Hvis du har lang universitetsutdanning trenger du neppe ta med kurs osv. fra videregående, særlig hvis de ikke er relevante/gode resultater. www.finn.no og/eller Aftenposten har CV-kurs. Med vennlig hilsen Takk skal se på det. 0 Siter
Gjest DaCapo Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Hvis du har løpt maraton så ta det med også. Har lest at det er et pluss. 0 Siter
Angustia Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Du trenger ikke ha med at du vant tegnekonkurransen i barnehagen! ;-) Hva som skal med avhenger av hva annet du har i den. Hvis du har 20 års jobberfaring trenger du neppe ta med sommerjobber. Hvis du har lang universitetsutdanning trenger du neppe ta med kurs osv. fra videregående, særlig hvis de ikke er relevante/gode resultater. www.finn.no og/eller Aftenposten har CV-kurs. Med vennlig hilsen Eller http://www.nav.no/Arbeid/Arbeidss%C3%B8ker/Om+jobbs%C3%B8k/Jobbs%C3%B8kertips/Lag+en+god+CV 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.