Gå til innhold

Kjære Mullah Krekar

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du hadde fulgt skikkelig med, så hadde du oppfattet hvilken personlighet mullaen har. han gjør ikke noe som han ikke har lyst til selv. og han har/er da leder for et eller annet ekstremistisk samhold, vi har da sett både bilder og film av det. han har null respekt for norge og nordmenn. kan ikke fatte at han vil være her i det hele tatt?

og at du kan forsvare ham, gjør deg også til en farlig person. at du ikke skjønner det selv.

*humrer*

Du er kjent med den norske Grunnloven?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

31

• ecbole

4

• ShitDiddelyDo

3

• Angustia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hvorfor drar du inn dette? her er det et innlegg om mullaen, ikke muslimer og jøder. du må lære deg å skille mellom ting.

Les tråden, så ser du.

Muslim- og jødehat er bare to sider av akkurat samme sak - anti-semittisme.

Gjest trådstarter
Skrevet

Høres ut som at du er personlig venn med mullah krekar! helt utrolig...enn alle de du kan forsvare.. er du sikker på at du ikke er advokat?

Lurer litt på om Sør egentlig heter Staff?

(nå vet jeg ikke hvilket syn han har på Mullah, men

Staff forsvarer pedofili på samme måte Sør forsvarer

terrorisme.

Mullah har mange saker på seg, han har til og med innrømmet at han er en terrorist!

Og de fleste muslimer i Norge er imot det Mullah sier og vil ha ham ut!

Det sier jo litt?

Skrevet

Lurer litt på om Sør egentlig heter Staff?

(nå vet jeg ikke hvilket syn han har på Mullah, men

Staff forsvarer pedofili på samme måte Sør forsvarer

terrorisme.

Mullah har mange saker på seg, han har til og med innrømmet at han er en terrorist!

Og de fleste muslimer i Norge er imot det Mullah sier og vil ha ham ut!

Det sier jo litt?

1) Du har et skremmende syn på rettsstaten og den norske Grunnloven. (Som er det jeg forsvarer.)

2) Anklagene dine om at jeg "støtter terrorisme" er injurierende, og er faktisk noe du kan bli tiltalt for.

Gjest trådstarter
Skrevet

1) Du har et skremmende syn på rettsstaten og den norske Grunnloven. (Som er det jeg forsvarer.)

2) Anklagene dine om at jeg "støtter terrorisme" er injurierende, og er faktisk noe du kan bli tiltalt for.

Men å forsvare Mullah vil jo si det samme som at du forsvarer terrorisme? Jeg har ikke sagt at du gjør det, men stiller spørsmål til om du faktisk gjør det?

For du vet vel at Mullah er en terrorist? i alle fall bakmann til terrorister?

Skrevet

Men å forsvare Mullah vil jo si det samme som at du forsvarer terrorisme? Jeg har ikke sagt at du gjør det, men stiller spørsmål til om du faktisk gjør det?

For du vet vel at Mullah er en terrorist? i alle fall bakmann til terrorister?

1) Det er grunnleggende i en rettsstat at folk er uskyldige inntil de blir dømt i en rettssak. Mullah Krekar har blitt frifunnet TO ganger, og fått en halv million i erstatning.

2) Hvis han var/er en terrorist, så skal han stilles for retten i Norge, og dømmes og fengsles i Norge for det, og ikke slippes fri i Midtøsten.

Dette er grunnleggende begreper, og jeg er overrasket over at du tilsynelatende ikke forstår hvordan et moderne land fungerer.

Gjest trådstarter
Skrevet

1) Det er grunnleggende i en rettsstat at folk er uskyldige inntil de blir dømt i en rettssak. Mullah Krekar har blitt frifunnet TO ganger, og fått en halv million i erstatning.

2) Hvis han var/er en terrorist, så skal han stilles for retten i Norge, og dømmes og fengsles i Norge for det, og ikke slippes fri i Midtøsten.

Dette er grunnleggende begreper, og jeg er overrasket over at du tilsynelatende ikke forstår hvordan et moderne land fungerer.

Jeg har ikke din advokatbakgrunn :)

Men FRP er et parti som kjemper for å få ham dømt og bak lås og slå... hvorfor ingenting skjer vet jeg ikke.

men det er ikke bra at han får gå fritt i Oslos gater, med fri tilgang til telefon og internett - det er jo her han holder kontakt med sitt terroristnettverk.

Hørte du ikke trusselen han sa i det intervjuet?

Tydelig at han har kontakter.

Skrevet

Jeg har ikke din advokatbakgrunn :)

Men FRP er et parti som kjemper for å få ham dømt og bak lås og slå... hvorfor ingenting skjer vet jeg ikke.

men det er ikke bra at han får gå fritt i Oslos gater, med fri tilgang til telefon og internett - det er jo her han holder kontakt med sitt terroristnettverk.

Hørte du ikke trusselen han sa i det intervjuet?

Tydelig at han har kontakter.

''Jeg har ikke din advokatbakgrunn :) Men FRP er et parti som kjemper for å få ham dømt og bak lås og slå... hvorfor ingenting skjer vet jeg ikke. men det er ikke bra at han får gå fritt i Oslos gater, med fri tilgang til telefon og internett - det er jo her han holder kontakt med sitt terroristnettverk.''

Vel, Siv Jensen har sagt at han ikke kan utvises til Irak, fordi det strider mot den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen. Det er bare populistisk preik fra Frp.

Det er heller ikke Frp som dømmer folk i Norge, mens rettsstaten, og de har ikke funnet noe å dømme han for, på tross av at de nok ønsker det.

''Hørte du ikke trusselen han sa i det intervjuet? Tydelig at han har kontakter.''

Hvis folk skulle blitt dømt for det ville halvdelen av den rabiate høyresiden på VG, Dagbladet og Nettavisen nå sitte i fengsel.

Gjest trådstarter
Skrevet

''Jeg har ikke din advokatbakgrunn :) Men FRP er et parti som kjemper for å få ham dømt og bak lås og slå... hvorfor ingenting skjer vet jeg ikke. men det er ikke bra at han får gå fritt i Oslos gater, med fri tilgang til telefon og internett - det er jo her han holder kontakt med sitt terroristnettverk.''

Vel, Siv Jensen har sagt at han ikke kan utvises til Irak, fordi det strider mot den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen. Det er bare populistisk preik fra Frp.

Det er heller ikke Frp som dømmer folk i Norge, mens rettsstaten, og de har ikke funnet noe å dømme han for, på tross av at de nok ønsker det.

''Hørte du ikke trusselen han sa i det intervjuet? Tydelig at han har kontakter.''

Hvis folk skulle blitt dømt for det ville halvdelen av den rabiate høyresiden på VG, Dagbladet og Nettavisen nå sitte i fengsel.

http://oslo.fpu.no/?q=visArtikkel&id=550&type=start

Jeg syns det er urettferdig at "snille" asylsøkere blir kastet ut av landet, mens

slike som Mullah får bli.

Skrevet

http://oslo.fpu.no/?q=visArtikkel&id=550&type=start

Jeg syns det er urettferdig at "snille" asylsøkere blir kastet ut av landet, mens

slike som Mullah får bli.

''Jeg syns det er urettferdig at "snille" asylsøkere blir kastet ut av landet, mens slike som Mullah får bli.''

Mullah Krekar er i Norge fordi det er ulovlig (bemerk ULOVLIG) for den norske stat å sende ham til Irak. Det samme gjelder for samtlige land i Europa. Det er faktisk brudd på den norske Grunnloven å sende ham til Irak (for Menneskerettighetskonvensjonen er i den).

At andre "snille" asylsøkere blir utvist må du nesten "takke" Frp for, for de er en av hovedmotorene bak fremmedfrykten i Norge.

Gjest trådstarter
Skrevet

''Jeg syns det er urettferdig at "snille" asylsøkere blir kastet ut av landet, mens slike som Mullah får bli.''

Mullah Krekar er i Norge fordi det er ulovlig (bemerk ULOVLIG) for den norske stat å sende ham til Irak. Det samme gjelder for samtlige land i Europa. Det er faktisk brudd på den norske Grunnloven å sende ham til Irak (for Menneskerettighetskonvensjonen er i den).

At andre "snille" asylsøkere blir utvist må du nesten "takke" Frp for, for de er en av hovedmotorene bak fremmedfrykten i Norge.

Men hvorfor er det mer ulovlig å sende Mullah hjem enn andre?

Skjønner ikke helt dette.

Skrevet

Men hvorfor er det mer ulovlig å sende Mullah hjem enn andre?

Skjønner ikke helt dette.

Fordi styret i Irak har sagt at de ikke kan garantere sikkerheten hans, og den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen sier at det er ulovlig å sende folk til land hvor de risikerer dødstraff eller tortur.

Dette gjelder for alle land i Europa.

Andre som ikke blir truet kan sendes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...