Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, kopping er IKKE humbug!

Og hvilke seriøse undersøkelser viser det?

Gjest segunda
Skrevet

Og hvilke seriøse undersøkelser viser det?

Det var legen min som først anbefalte meg akupunktur. Jeg hadde god nytte av det. Kopping blir ofte brukt sammen med massasje og akupunktur. Jeg tror ikke vi trenger å diskutere nytten av massasje.

Så lenge ikke legevitenskapen går direkte imot slike metoder vil jeg ikke nøle med å bruke dem. Jeg trenger ikke direkte vitenskapelige bevis for alt jeg foretar meg.

Skrevet

Noen fysioterapeuter driver med kopping i tillegg til vanlig fysikalsk behandling. Er behandleren ostopat, har hun tre-årig fysioterapiutdanning i bunnen og to-årig ostopati i tillegg.

Kopping er ikke humbug, det er en gammel russisk behandlingsmedtode som skal øke blodsirkulasjonen i kroppen.

Ja jeg spurte mannen min som har en sånn fysio der han jobber. Og han sa at de hadde både varmesøkende kamera og mye rart. :0)

Jeg har vært så syk og prøvd så mye jallabehandling at jeg er blitt erkeskeptiker nummer en... noen ganger er det og litt feil.. hehe..

Skal dit om en time. Gir det et realt forsøk jeg.

Skrevet

Ja jeg spurte mannen min som har en sånn fysio der han jobber. Og han sa at de hadde både varmesøkende kamera og mye rart. :0)

Jeg har vært så syk og prøvd så mye jallabehandling at jeg er blitt erkeskeptiker nummer en... noen ganger er det og litt feil.. hehe..

Skal dit om en time. Gir det et realt forsøk jeg.

Gi oss rapport, da :)

Skrevet

Hehe.. vært der nå. Og har lekre blålilla merker over nakken og nedover ryggen.

Dama har full kontroll på hva alle knokler og muskler heter og hvor de skal befinne seg til vanlig! Hun kan lett manipulere dem med enkle grep og har i det hele tatt det en fysio skal!

Så jeg fortsetter nok hos henne. :0) Og så skal jeg skjerpe skepsisen min en anelse. *flau*

Skrevet

Og nå har jeg så vondt i nakken og overalt at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gå... Aooooo...muskler som plutselig blir dratt ut av sin vante stivnede posisjon..oh.

Skrevet

Og nå har jeg så vondt i nakken og overalt at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gå... Aooooo...muskler som plutselig blir dratt ut av sin vante stivnede posisjon..oh.

Det høres betryggende ut - stå på :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...