EnolaGay Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 http://www.expressen.se/Nyheter/1.2072316/knackt-av-valflasket "Hvalbåt" får en ny betydning. Det står bare at hvalen forsvant etterpå. Jeg håper det gikk bra med stakkaren. Skal tro hva den tenkte der den spratt opp i lufta og knatra båten...? WTF... liksom? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Jeg gjetter på at den utmerket godt visste at båten var der. At den skulle sprette opp og treffe båten uten videre tror jeg ikke noe. på. Antagelig har de irritert hvalen på en eller annen måte og ikke vært i stand til å tolke signalene hvalen har sendt ut i forkant. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Skrevet 23. juli 2010 Jeg gjetter på at den utmerket godt visste at båten var der. At den skulle sprette opp og treffe båten uten videre tror jeg ikke noe. på. Antagelig har de irritert hvalen på en eller annen måte og ikke vært i stand til å tolke signalene hvalen har sendt ut i forkant. Nå så jeg at de spekulerer i om det er et manipulert bilde.. Jeg synes og det virker rart at et friskt dyr skulle miste oversikten og gjøre noe slikt. De navigerer tross alt i havet over hele kloden. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.