Gå til innhold

å være forlovet med en siamesisk tvilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde vært helt uaktuelt for meg er jeg redd. Hvordan ha sex f.eks.?!

Gjest siameseren1
Skrevet

Det hadde vært helt uaktuelt for meg er jeg redd. Hvordan ha sex f.eks.?!

ja det blir jo gruppesex;)

Skrevet

ja det blir jo gruppesex;)

Det er jo siamesiske tvillinger som har fått barn så det går jo an... Man kan ikke være blyg på noen måte om man har en partner som henger sammen med tvillingen sin i alle fall...

Gjest segunda
Skrevet

Dette er altfor utopisk til at jeg kan svare på hva jeg tenker. Jeg har aldri sett siamesisk tvillingpar engang.

Jeg har ingen meninger om dette så lenge det ikke dreier seg om misbruk av mennesker, noe jeg ikke kan se i dette tilfellet. Disse jentene har felles underliv, men to hoder. Ikke vet jeg om den ene kan sove og late som ingenting mens den andre holder på. De har følelser som alle andre og de følelsene bør respekteres.

Jeg synes sex og kjærlighet er privat og at siamesiske tvillinger bør respekteres på samme måte som andre. Det er ingen som har noe med hvordan de tilfredsstiller sine sexuelle behov. Jeg kan godt undre meg over om de onanerer, men jeg har ikke noe krav på svar.

Skrevet

Ehh...trådstarter her er ikke meg!

Jeg mener å huske at flere berømte siamesiske tvillingpar har vært gift...med hver sin. Kjærlighet er ikke bare sterk, den kan være kreativ også :)

Skrevet

Disse to har jeg sett en dokumentar om. Den ene jenta kan ikke fysisk føle den andre jentas arm for eksempel. Alikevel kan de jobbe sammen og gjøre ting som å kjøre bil som om de var en kropp...

DET er ganske fantastisk.

Hun som er forlovet må vel finne seg i å dele kjæresten med søsteren. Og mannen må nok finne seg i å ha svigersøsteren med på soverommet. Men tenk nå litt, han der cognackongen oppi nord. Han er jo gift med en dame og har kusina hennes "på si" i samme huset.. Og enkelte menn nedover i verden har da opptil 20 koner uten at noen blingser over det.

Så jeg tror ikke dette blir så mye annerledes. Jentene har "gått på do sammen" hele livet. så de fikser nok den delen av livet også.

De kan sikkert få barn begge to, alt er intakt og normalt, spørsmålet er vel mer juridisk! Hvem av de to skal ansees som mor til barnet?! ;0)

Gjest gomle
Skrevet

Jeg får helt klaus ved tanken på at noen kan ha et annet menneske hengende fast på seg 24 timer i døgnet. Jeg så et program om to menn som "hang sammen", og der var det den ene som hadde styring på avførings-delen. Mulig det bare er en av jentene som har styring på underlivsdelen her også? Isåfall får vi nesten håpe at det er hun som er forlovet, ellers får jo søsteren den moroa av kjæresten, hehe :-)

Hørt om de siamesiske tvillingene som hadde så hard og stressende jobb at når arbeidsdagen var over var det såvidt de hang sammen? hihi :-)

Skrevet

Disse to har jeg sett en dokumentar om. Den ene jenta kan ikke fysisk føle den andre jentas arm for eksempel. Alikevel kan de jobbe sammen og gjøre ting som å kjøre bil som om de var en kropp...

DET er ganske fantastisk.

Hun som er forlovet må vel finne seg i å dele kjæresten med søsteren. Og mannen må nok finne seg i å ha svigersøsteren med på soverommet. Men tenk nå litt, han der cognackongen oppi nord. Han er jo gift med en dame og har kusina hennes "på si" i samme huset.. Og enkelte menn nedover i verden har da opptil 20 koner uten at noen blingser over det.

Så jeg tror ikke dette blir så mye annerledes. Jentene har "gått på do sammen" hele livet. så de fikser nok den delen av livet også.

De kan sikkert få barn begge to, alt er intakt og normalt, spørsmålet er vel mer juridisk! Hvem av de to skal ansees som mor til barnet?! ;0)

''Men tenk nå litt, han der cognackongen oppi nord. Han er jo gift med en dame og har kusina hennes "på si" i samme huset.. ''

Det er ikke sammenlignbart i det hele tatt!

Her er det nemlig én mann som var gift med én dame. De var gift i mange år med barn. SÅ kom en dame til inn i bildet, som er kjæreste med mannen og venninne med damen.

En helt annen type relasjon, og ingen som "henger sammen" fysisk. Damene finner på ting sammen, og mannen deler seg og har ikke sex med begge samtidig.

Skrevet

''Men tenk nå litt, han der cognackongen oppi nord. Han er jo gift med en dame og har kusina hennes "på si" i samme huset.. ''

Det er ikke sammenlignbart i det hele tatt!

Her er det nemlig én mann som var gift med én dame. De var gift i mange år med barn. SÅ kom en dame til inn i bildet, som er kjæreste med mannen og venninne med damen.

En helt annen type relasjon, og ingen som "henger sammen" fysisk. Damene finner på ting sammen, og mannen deler seg og har ikke sex med begge samtidig.

Ah. But you see.. jeg tror de har seg alle tre samtidig. ;0) Det er antakelig halve morroa. Og det er ikke verre å ha trekant med tre folk som har alle sine armer og bein hver seg. Enn det er å ha trekant med et par som deler en arm og en fot.

Brennsikkert. ;0P

Gjest septembermum
Skrevet

Blir nok litt rart - og kanskje litt sjalusi involvert også. Men alt går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...