Gå til innhold

Hvilken rolle som kjæreste til forlover?

Anbefalte innlegg

Gjest Suzanna
Skrevet

Kjæresten min og jeg har bare vært sammen i noen måneder. Nå skal han være forlover for en god kompis. Har bare møtt denne kompisen et par ganger, så kjenner ham ikke så veldig godt.

Hvilken rolle har jeg som kjæresten til forloveren når vi ikke har vært sammen så lenge? Er jo kanskje en selvfølge at jeg skal være med i bryllupet, men har ikke fått noen direkte invitasjon..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forutsatt at du blir bedt har du vel ingen rolle.

Men ikke ta det som en selvfølge at du blir bedt. Hvis din kjæreste allerede har fått invitasjonen, er det ikke sikkert de tok forbehold for at han skulle få kjæreste før bryllupet. Det skjedde meg engang, og jeg gikk alene.

Skal sies at jeg ikke maste så alt for mye om å få henne med. ;).

Skrevet

Jeg tror ikke det er en selvfølge at du er invitert. Det synes jeg kjæresten din må spørre brudgommen om.

Forøvrig har du ingen rolle. Sjansene er store for at, om du er bedt, ikke kommer til å sitte ved kjæresten din en gang.

Gjest gomle
Skrevet

Dersom du ikke har fått en ordentlig invitasjon er det ikke sikkert du er bedt. Be kjæresten din spørre. Det er sjanser for at du ikke får sitte ved kjæresten din ved bordet, for det er ofte en viss plassering av forloverne. Kanskje kjæresten din kan spørre om dette også? Ikke så gøy å være ny og ukjent, og kanskje bli plassert der man ikke kjenner en sjel.. Utover det har du ingen rolle, du er en helt vanlig gjest.

Skrevet

Er du sikker på at du er bedt? Med andre ord, står navnet ditt i innbydelsen (eventuelt kjæresten din med følge)? Få kjæresten din til å sjekke om du er invitert. Jeg skal gifte meg om kort tid, og på bordplanen vår er forlovernes kjærester/samboere plassert langt fra hovedbordet, altså ikke sammen med forloverne. En kjæreste som ikke var der når innbydelsene ble sendt ut, ville ikke ha blitt invitert til oss (hvis det da ikke var veldig mange som meldte avbud...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...