EnolaGay Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7220874 Dette er hverdagen til mennesker som har barn med særskilte behov. Jeg synes ikke det er rart at aborttallene går opp i takt med fosterdiagnostikken når dette er alt man har å se frem til. Om det verste skulle skje. Skammelig er det. 0 Siter
Sør Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Jeg er egentlig overrasket over at de ikke ga dem støtte til en henger-krok på bilen, slik at de kunne taue ham bak bilen. Litt slaps, sne, is og kulde tåler han sikkert! /sarkame Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 ''Det er latterlig at Nav rett og slett kan finne på å nevne at vi faktisk skal ha tilhenger hver gang vi skal ut å kjøre bil, for det er det som blir realiteten i vår hverdag. Vi kan jo ikke akseptere det, når vi vet at det er hjelpemidler som kan lette hverdagen vår, sier Amundsen'' VI har da kjørt rundt med henger til rullestolen i mange år vi da. Det er ikke SÅ tungvint. Største problemet har vært å finne to parkeringsplasser som dekker både bil og henger. Dessuten kjøpte vi oss etterhvert en Caravelle, og kjørte rullestolen inn på transportale skinner, hvor gutten vel inne i bilen selv forflyttet seg over til ordinært sete. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har hatt en stor krangling med BUP etter at de avviste en sak hvor jeg skrev: "Barnet er tilbaketrukket i sosiale sammenkomster, nærmest apatisk". Ifølge BUP fulgte de loven da de fant ut at dette kvalifiserte ikke for psykisk helsevern. Hvor mange mennesker betaler vi for å vurdere slike "lov"? Jeg har sendt saken videre, men hvor mange skal innom den før barnet får hjelp? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 ''Det er latterlig at Nav rett og slett kan finne på å nevne at vi faktisk skal ha tilhenger hver gang vi skal ut å kjøre bil, for det er det som blir realiteten i vår hverdag. Vi kan jo ikke akseptere det, når vi vet at det er hjelpemidler som kan lette hverdagen vår, sier Amundsen'' VI har da kjørt rundt med henger til rullestolen i mange år vi da. Det er ikke SÅ tungvint. Største problemet har vært å finne to parkeringsplasser som dekker både bil og henger. Dessuten kjøpte vi oss etterhvert en Caravelle, og kjørte rullestolen inn på transportale skinner, hvor gutten vel inne i bilen selv forflyttet seg over til ordinært sete. Skulle ikke være slik! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.