Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mail om at jeg er kommet inn på ALLE studieønskene jeg satte opp på den lokale høgskolen... *gaper*

Nå sitter jeg her og skal svare og er helt tom i hodet. Jeg tror jeg har to førstevalg; bachelor historie eller kultur-arrangering, formidling og forvaltning kandidat (litt usikker på termene her innrømmer jeg.. er den treåring eller et år med mulighet for påbygning?)

Og det frister med kultur... men jeg er "flinkest" på historie.. (pugg og les) Hva har jeg mest igjen for..?(Arbeidsmessig sett... jeg antar NAV vil ha et ord med om akkurat det..)

Herregud. Jeg kommer til å svime. Det er ikke muuuuuulig...

Skrevet

Gratulerer, EnolaGay.

Det var en artikkel (jeg så ikke så mye på den, men tror det var i Aftenposten) om hvilke utdanninger som ga best utbytte/jobb. Kanskje du kan finne og lese den for å bestemme deg?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer, EnolaGay.

Det var en artikkel (jeg så ikke så mye på den, men tror det var i Aftenposten) om hvilke utdanninger som ga best utbytte/jobb. Kanskje du kan finne og lese den for å bestemme deg?

Med vennlig hilsen

Skjelvende takk... Kanskje jeg skal søke opp den.. Men jeg mistenker at kulturstudiet i så måte er et studie med flere muligheter enn historie.. (bare fordi jeg synes det er skumlest...)

Typisk... men jeg har lyst. Off..så vanskelig.

Skrevet

Gratulerer!!!

Dette er kanskje det som kalles et luksusproblem?

:- )

Skrevet

Gratulerer!!!

Dette er kanskje det som kalles et luksusproblem?

:- )

Ja i og for seg så er det vel det. :0) Men jeg har gått på trynet ca 5tusen og fem ganger før. Og da er det skummelt å prøve enda en gang.

Litt som når man ser en film der en stakkar blir slått ned ørti ganger, til slutt sitter man og ber om at han skal ha vett til å ligge stille så det kan ta slutt! :0O

Skrevet

Ja i og for seg så er det vel det. :0) Men jeg har gått på trynet ca 5tusen og fem ganger før. Og da er det skummelt å prøve enda en gang.

Litt som når man ser en film der en stakkar blir slått ned ørti ganger, til slutt sitter man og ber om at han skal ha vett til å ligge stille så det kan ta slutt! :0O

:glis:

Med vennlig hilsen

Skrevet

:glis:

Med vennlig hilsen

LOL

Ja der har du det... Den skal jeg jaggu lagre et sted! Kan komme til nytte en dag. ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...