Gjest Kanonberta Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Hva foretrekker du? Jeg må si det er litt romantisk med kull. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Jeg må si jeg liker kull best. Det er noe med lukta og smaken av tennvæske. Hehe. Men gass er jo absolutt mest praktisk. Det trengs ikke planlegging god tid i forveien. Det er bare å slå den på ) 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Gass. Kull er nok romantisk, men hos oss er den romantikken forbeholdt hytta. 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Vi bruker elektrisk grill på verandaen Kunne tenkt meg gassgrill, men vet ikke helt ennå da jeg er litt redd gass hehe Kull føler jeg det blir så mye røyk av... men det går til nød om vi skal grille på camping eller stranda. 0 Siter
Tralla Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Gass hjemme, kull på hytta. Men legger alltid på maten for tidlig på kullet, lærer aldri;) Så foretrekker gass, blir nok det på hytta også etterhvert. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Vi har gassgrill hjemme, og kullgrill på hytta. Kan ikke si jeg smaker noen forskjell. Trodde nemlig jeg kom til å savne "kullsmaken" når vi kjøpte gassgrill. Personlig foretrekker jeg gassgrillen fordi vi da har bedre kontroll på stekevarmen. Det skal sies at vi har en enkel kulegrill på hytta, så det er begrenset hvor mye vi får justert på den. I tillegg synes jeg det er godt med god plass på grillen. Vi er 5 i familien, og har ofte gjester over. 0 Siter
....AV Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Gassgrill. Jeg liker at den er så raskt klar til aksjon og at man enkelt kan regulere varmen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Vi bruker bare kulegrill. Men vi bruker ikke tennvæske, foretrekker opptenningsrør og opptenningsbrikke så vi slipper lukt og smak av tennvæske. Dessuten er det grillbriketter som er tingen, ikke grillkull. Briketter varmer mye lengre. Jeg ser at noen nevner god plass på gassgrill. Men er det virkelig større plass på en gassgrill enn på en stor kulegrill? 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Kull. Det er bare blekfeite 57-åringer i digre mercer og tørketrommel på hytta som bruker gass. Motsatsen, de selvtilfredse Sv-erne koker som kjent maten i jorda (som aborignerne) mens de leser tullete lyrikk for hverandre klin nakne. Vi andre har klær på, bruker kull og drikker godt øl. Slik er det. 0 Siter
Janna Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Jeg liker kull best. Har denne grillen : http://www.bbqworld.co.uk/bbqworld/products.asp?productname=110000 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.