Gå til innhold

bokstavbarn

Anbefalte innlegg

Gjest apelsin
Skrevet

Til dere med adoptivbarn med føtalt alkohol syndrom/føtalt alkohol effekter.

Er barn med fas barnslig for alderen, urolig eller ukonsentrert?

Hadde blitt takknemmelig hvis foreldre til barn med føtalt alkohol syndrom/føtalt alkohol effekter kunne svart.

Anonym med fas.

Gjest Kanonberta
Skrevet

Ja, eller kanskje, hmmm nei, tror jeg.

Gjest fra bergen
Skrevet

Har ikke du spurt om dette et snes ganger nå?

Skrevet

Jeg har sett deg stille dette og liknende spørsmål tidligere. Diagnosesammensetningen med fas, adhd og autisme (som du ikke nevner her) er ikke veldig vanlig. Jeg tror det er derfor du ikke får svar. Jeg tror du bør diskutere med fagfolk. Kanskje vet de også om foreldre som kunne være diskusjonspartnere?

Skrevet

Jeg har sett deg stille dette og liknende spørsmål tidligere. Diagnosesammensetningen med fas, adhd og autisme (som du ikke nevner her) er ikke veldig vanlig. Jeg tror det er derfor du ikke får svar. Jeg tror du bør diskutere med fagfolk. Kanskje vet de også om foreldre som kunne være diskusjonspartnere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...