Gå til innhold

Hotell i Praha -noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Ino1365381263
Skrevet

Vi kaster oss på en tur til Praha neste helg - noen som har noen hotellanbefalinger?

2 voksne - uten barn (!!)

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, Friday hotell, tidligere het det Floor.

http://www.fridayhotel.cz/

Super beliggenhet, midt i mellom gamlebyen og den nye. Metroen rett ved siden av. God frokost (ikke en selvfølge). 5 min til gamletorget.

Jeg har bodd på 3 forskjellige hotell, dette var det desidert beste mtp på beligghet, rom, frokost og servce.

Ino1365381263
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1279917566' post='4401906]

Ja, Friday hotell, tidligere het det Floor.

http://www.fridayhotel.cz/

Super beliggenhet, midt i mellom gamlebyen og den nye. Metroen rett ved siden av. God frokost (ikke en selvfølge). 5 min til gamletorget.

Jeg har bodd på 3 forskjellige hotell, dette var det desidert beste mtp på beligghet, rom, frokost og servce.

Tusen takk :-)

Hotellet ser fint ut - ser ut til å bli bestilling i kveld ja....

Igjen takk! - gleder oss til kjærestehelg i praha

hilsen fra

Skrevet

Tusen takk :-)

Hotellet ser fint ut - ser ut til å bli bestilling i kveld ja....

Igjen takk! - gleder oss til kjærestehelg i praha

hilsen fra

God tur! Jeg liker meg i Praha, har vært der 3 ganger nå.

Jeg mener at jeg bestilte via hotels.com, men sjekk pris på hjemmesiden også.

Ino1365381263
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1279920144' post='4401987]

God tur! Jeg liker meg i Praha, har vært der 3 ganger nå.

Jeg mener at jeg bestilte via hotels.com, men sjekk pris på hjemmesiden også.

takk for råd

samme pris "over alt" - reise og hotell er bestilt.

Skrevet

takk for råd

samme pris "over alt" - reise og hotell er bestilt.

Da er det jo bare å glede seg!

Håper hotellet har holdt på sin greie frokost, på tross av navnebytte ;o)

Det er lett å navigere utfra hotellet. Gå til høyre når dere kommer ut døra, der kommer dere i "den gylne turiststi", he he dvs der hvor de fleste turister går (veien går nedover rett ved siden av en stor New Yorkerbutikk), gå ned, og dere er på gamletorget. Det første dere ser er den store astronomiske klokka, hver hele time kommer det 12 apostler til syne der, så da vrimler det av folk akkurat foran den klokka. Derifra kan dere gå til Karlsbroen, slottet osv.

Ved New Yorker er det shoppingomrråde (nye del), gå oppover og det er endel butikker.

Går dere til venstre ved utgangen av hotellet, er det gågate med butikker.

Så hotellet ligger veldig OK til.

(Øh, ha i minnet at jeg har problem med høyre og venstre, men jeg tror New Yorker vil ligge til høyra fra utgangsdøra, dere vil se den, 3 etg klesbutikk)

• 2 uker senere...

Annonse

Ino1365381263
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1279921820' post='4402033]

Da er det jo bare å glede seg!

Håper hotellet har holdt på sin greie frokost, på tross av navnebytte ;o)

Det er lett å navigere utfra hotellet. Gå til høyre når dere kommer ut døra, der kommer dere i "den gylne turiststi", he he dvs der hvor de fleste turister går (veien går nedover rett ved siden av en stor New Yorkerbutikk), gå ned, og dere er på gamletorget. Det første dere ser er den store astronomiske klokka, hver hele time kommer det 12 apostler til syne der, så da vrimler det av folk akkurat foran den klokka. Derifra kan dere gå til Karlsbroen, slottet osv.

Ved New Yorker er det shoppingomrråde (nye del), gå oppover og det er endel butikker.

Går dere til venstre ved utgangen av hotellet, er det gågate med butikker.

Så hotellet ligger veldig OK til.

(Øh, ha i minnet at jeg har problem med høyre og venstre, men jeg tror New Yorker vil ligge til høyra fra utgangsdøra, dere vil se den, 3 etg klesbutikk)

Vil bare si vi har hatt en kjempefin weekend i Praha :-)

Fått med oss "alt", spist og drukket masse godt og virkelig kost oss :-)

Hotellet hadde bra froskost og ikke minst bra service. Fløy hjem søndag kveld og fikk uten problemer sen utsjekk på søndag, veldig praktisk å kunne ha rommet helt til vi skulle reise til flyplassen.

takk !

Skrevet

Vil bare si vi har hatt en kjempefin weekend i Praha :-)

Fått med oss "alt", spist og drukket masse godt og virkelig kost oss :-)

Hotellet hadde bra froskost og ikke minst bra service. Fløy hjem søndag kveld og fikk uten problemer sen utsjekk på søndag, veldig praktisk å kunne ha rommet helt til vi skulle reise til flyplassen.

takk !

Så bra! :o)

Å, nå kjenner jeg at jeg vil ha en tur igjen. Anbefaler julemarkedet i desember, det er en fin opplevelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...