Gå til innhold

Råtten smak i munnen

Anbefalte innlegg

Gjest golfrolf
Skrevet

Jeg har i en periode på 4-5 måneder til tider hatt en råtten smak i munnen. Jeg tok dette umiddelbart med tannlegen, men han kunne ikke se noe på tennene som skulle forårsake den ekle smaken. Jeg kjørte en periode på med munnskyllemiddel, uten at det hjalp. Jeg har alltid pusset tennene morgen og kveld, og mistenker at smaken kommer fra halsen e.l. Noen som har peiling på hva dette kommer av?

Gjest John Smith
Skrevet

Etter du har spist en god middag drikker du masse vann etterpå? Det vil resultere i at maten ligger i magesekken og råtner.

Skrevet

Det kan nok godt komme fra halsen, ja. Det kan samle seg bakterier og puss i mandlene som lukter og smaker ekkelt. Dette kan det til og med løsne små biter av, og da smaker det enda verre. Fastlegen kan enkelt sjekke dette.

Gjest golfrolf
Skrevet

Det kan nok godt komme fra halsen, ja. Det kan samle seg bakterier og puss i mandlene som lukter og smaker ekkelt. Dette kan det til og med løsne små biter av, og da smaker det enda verre. Fastlegen kan enkelt sjekke dette.

Får vel ta meg en tur til fastlegen da. Takk for svar.

Gjest t-skje takk
Skrevet

Etter du har spist en god middag drikker du masse vann etterpå? Det vil resultere i at maten ligger i magesekken og råtner.

Og det gjør den ikke om man ikke drikker vannet???

Gjest septembermum
Skrevet

har hørt at dårlig ånde oftest stammer fra magen og ikke tennene...

Gjest John Smith
Skrevet

Og det gjør den ikke om man ikke drikker vannet???

Nei fordi da får magesyren gjort jobben sin med å fordøye maten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...