Gjest golfrolf Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har i en periode på 4-5 måneder til tider hatt en råtten smak i munnen. Jeg tok dette umiddelbart med tannlegen, men han kunne ikke se noe på tennene som skulle forårsake den ekle smaken. Jeg kjørte en periode på med munnskyllemiddel, uten at det hjalp. Jeg har alltid pusset tennene morgen og kveld, og mistenker at smaken kommer fra halsen e.l. Noen som har peiling på hva dette kommer av? 0 Siter
Gjest John Smith Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Etter du har spist en god middag drikker du masse vann etterpå? Det vil resultere i at maten ligger i magesekken og råtner. 0 Siter
siameser Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Det kan nok godt komme fra halsen, ja. Det kan samle seg bakterier og puss i mandlene som lukter og smaker ekkelt. Dette kan det til og med løsne små biter av, og da smaker det enda verre. Fastlegen kan enkelt sjekke dette. 0 Siter
Gjest golfrolf Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Det kan nok godt komme fra halsen, ja. Det kan samle seg bakterier og puss i mandlene som lukter og smaker ekkelt. Dette kan det til og med løsne små biter av, og da smaker det enda verre. Fastlegen kan enkelt sjekke dette. Får vel ta meg en tur til fastlegen da. Takk for svar. 0 Siter
Gjest t-skje takk Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Etter du har spist en god middag drikker du masse vann etterpå? Det vil resultere i at maten ligger i magesekken og råtner. Og det gjør den ikke om man ikke drikker vannet??? 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 har hørt at dårlig ånde oftest stammer fra magen og ikke tennene... 0 Siter
Gjest John Smith Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Og det gjør den ikke om man ikke drikker vannet??? Nei fordi da får magesyren gjort jobben sin med å fordøye maten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.