Gå til innhold

Noe du synes er flaut å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Krakow 4u
Skrevet

Ikke søren om jeg bryr meg om hva andre tenker!

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• Orio

6

• hidi, the scorpion

6

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

trollemor;o)
Skrevet

før syntes jeg det var dritflaut å kjøpe bind.... hahaha, skjønner ikke helt hvorfor det var flaut.

Gjest barelittflaut ;-)
Skrevet

BInd, tamponger, truseinnlegg, kondomer (pleier ikke kjøpe, men vet jeg hadde blitt flau)...

rett og slett fordi dette føles veldig personlig :)

Jasså, så det er den tiden på måneden?

Jasså, så du skal ha deg? :D

hoho

Skrevet

Det er ikke alt jeg kjøper i den nærmeste butikken. Det er litt flaut å kjøpe kondomer og p-piller av noen jeg tar kaffepause med hver dag. ;p

Skrevet

Syns det er flaut å kjøpe godteri / brus... de ser jo at jeg ikke har godt av det... og jeg føler man har en plikt til å ikke ødelegge helsen med "vilje"...

Det syntes jeg også. Det var en periode jeg drev veldig med overspising at jeg tok med meg en ryggsekk og gikk i tre-fire forskjellige butikker fordi det var så flaut å kjøpe alt på ett sted.

Skrevet

BInd, tamponger, truseinnlegg, kondomer (pleier ikke kjøpe, men vet jeg hadde blitt flau)...

rett og slett fordi dette føles veldig personlig :)

Jasså, så det er den tiden på måneden?

Jasså, så du skal ha deg? :D

hoho

Bind etc bryr jeg meg ikke så mye om lenger. De fleste regner vel med at en kvinne på min alder bruker det uansett.

Kondomer ville jeg ikke kjøpt i nærbutikken, nei. Vil ikke at de som jobber der skal ha "oversikt" over mitt sexliv. Kondomer mener jeg uansett er mannens ansvar å sørge for å ha tilgjengelig.

Skrevet

Det er ikke alt jeg kjøper i den nærmeste butikken. Det er litt flaut å kjøpe kondomer og p-piller av noen jeg tar kaffepause med hver dag. ;p

P-piller ville det ikke plaget meg så mye om naboen visste at jeg brukte, det er såpass vanlig at jeg ikke ville tenkt noe videre over det. Andre medisiner (i alle fall de jeg bruker) er litt mer privat, så det ville jeg ikke kjøpt på et apotek der jeg kjenner de ansatte.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes fremdeles at det er litt pinlig å kjøpe tamponger (ja det er helt latterlig men jeg har fremdeles ikke vokst det av meg hehe).

Å kjøpe sexleketøy osv på kondomeriet er derimot helt ok - skjønn det den som kan ;)

Skrevet

Jeg kjøpte en gang et Se og Hør - fordi jeg skulle på hytte en uke, uten nett og uten avis, og trengte tv-program...

Dét var flaut! Husker jeg la bladet kjapt ned i posen ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg kjøpte en gang et Se og Hør - fordi jeg skulle på hytte en uke, uten nett og uten avis, og trengte tv-program...

Hehe seriøst? Nei det gjør meg absolutt ingenting. Kjøpte til og med Her&Nå istad :-O ;)

Gjest barelittflaut ;-)
Skrevet

Bind etc bryr jeg meg ikke så mye om lenger. De fleste regner vel med at en kvinne på min alder bruker det uansett.

Kondomer ville jeg ikke kjøpt i nærbutikken, nei. Vil ikke at de som jobber der skal ha "oversikt" over mitt sexliv. Kondomer mener jeg uansett er mannens ansvar å sørge for å ha tilgjengelig.

Nå i disse dager er det like mye mannens som kvinnens ansvar å sørge for prevensjon, men syns ikke mannen skal forvente at det blir noe på han om han ikke gidder å sørge for gummi selv :D

Nå er jeg ikke i den situasjon at slikt er aktuelt da hehe, men hadde jeg vært "UNG OG SINGEL" ;-)

Gjest Krakow 4u
Skrevet

Hehe, hvis jeg hadde hatt behov for kondomer hadde jeg vært stolt. Er ikke alle som "får" seg noe, inkl. meg.

Skrevet

Jeg handler også i forskjellige butikker, for at de ikke skal "legge sammen" alt det usunne jeg kjøper.

Åssen går det, Orio?

Si det du, sannelig om jeg vet. Trodde jeg hadde det kjempebra for litt siden, men nå er det flere som har antydet at det kan ha vært hypomani. Bør nok ta det opp med behandler. For å være ærlig har jeg det egentlig ikke så bra, alt føles håpløst og selvmordstankene øker ved den minste lille "utfordring".

Du da? Hvordan går det med deg? Og studiene?

PS. Jeg tror det å fordele innkjøpene på flere butikker for å skjule hvor mye usunt du kjøper er et signal om at det har gått for langt. En ting som er litt merkelig, hvis jeg skulle handle inn masse til en eller annen tilstelning gjorde det meg ingenting å handle alt på samme sted, men skulle jeg handle det samme til meg delte jeg det opp.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg synes fremdeles at det er litt pinlig å kjøpe tamponger (ja det er helt latterlig men jeg har fremdeles ikke vokst det av meg hehe).

Å kjøpe sexleketøy osv på kondomeriet er derimot helt ok - skjønn det den som kan ;)

Det skjønner jeg ærlig talt ikke;)

Kjøper bind og ob akkurat på samme måte som vanlige varer:) Men har aldri vært i en sexbutikk....

Gjest Krakow 4u
Skrevet

Jeg ville syntes det hadde vært flaut å kjøpe sexleketøy.

De som selger sånt har nok sett det "meste", så det ville jeg ikke vært flau over.

Gjest Deg om det:)
Skrevet

? Du er moden for sex, men ikke for mensen?

Gjest Krakow 4u
Skrevet

Leser du ikke Se&Hør på venterommene? Det gjør jeg! :)

Skrevet

Jeg blir nesten flau av å gå forbi kondomeriet.

*s*

Gjest Krakow 4u
Skrevet

Det skjønner jeg ærlig talt ikke;)

Kjøper bind og ob akkurat på samme måte som vanlige varer:) Men har aldri vært i en sexbutikk....

''Men har aldri vært i en sexbutikk....''

Ikke jeg heller. At du ikke har er ikke så rart da, er ikke du kristen? ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Men har aldri vært i en sexbutikk....''

Ikke jeg heller. At du ikke har er ikke så rart da, er ikke du kristen? ;)

Jo, men det hender jo at vi har sex også;)))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...