Gå til innhold

Noe du synes er flaut å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Deg om det:)
Skrevet

''Men har aldri vært i en sexbutikk....''

Ikke jeg heller. At du ikke har er ikke så rart da, er ikke du kristen? ;)

Kristne kan da ha sexleketøy?

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• Orio

6

• hidi, the scorpion

6

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Krakow 4u
Skrevet

Jo, men det hender jo at vi har sex også;)))))

LOL =)

Mary Poppins
Skrevet

? Du er moden for sex, men ikke for mensen?

Tydeligvis ;)

Jeg vet ikke.. hver gang jeg kjøper tamponger så tenker jeg at vedkommende som sitter i kassen tenker "jasså den tiden av mnd ja" eller "jeg vet hvor disse skal hen" haha..helt latterlig!

Gjest Krakow 4u
Skrevet

Kristne kan da ha sexleketøy?

Visste jeg ikke ;)

Mary Poppins
Skrevet

Det skjønner jeg ærlig talt ikke;)

Kjøper bind og ob akkurat på samme måte som vanlige varer:) Men har aldri vært i en sexbutikk....

Nei det er mange som ikke skjønner meg på det området ;)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg blir nesten flau av å gå forbi kondomeriet.

*s*

Hehe :-)

Skrevet

Leser du ikke Se&Hør på venterommene? Det gjør jeg! :)

Det hender vel jeg kikker i det, hvis ikke det er et bedre blad der,- men kjøpe det, der går grensen...

hidi, the scorpion
Skrevet

Men Onan hoppet jo av i svingen... er ikke det det samme som å bruke sexleketøy? ;)

Aner ikke!

Kristne følger ikke GT;)

Vi har vel sex på lik linje med andre, vil jeg tro;)

Skrevet

Hmm... kanskje du opplevde en liten opptur / bedring, og fikk et et stort håp om at dette virkelig var en _stor_ opptur... kan fint lure seg selv litt.

Og det er sjeldent ting blir veldig mye bedre veldig raskt. Da lurer man ofte seg selv.

Tja, du kan så si ang. om det har gått for langt... sannsynligvis loggfører ikke de ansatte hvor mye jeg kjøper, så de ville ikke visst noe uansett...

De loggfører neppe. Da måtte de hatt mange flere ansatte. Kanskje det hadde vært et bra arbeidsmarkedstiltak? Men det burde jo vært et nasjonalt register så du ikke kan snike deg unna ved å handle forskjellige steder. Og så kunne de ha et kostholdspoliti som kom på døra, 'Smir, denne uka har det vært mye sjokolade og lite grønnsaker. Hva har du å si til ditt forsvar?'

:- )

hidi, the scorpion
Skrevet

De loggfører neppe. Da måtte de hatt mange flere ansatte. Kanskje det hadde vært et bra arbeidsmarkedstiltak? Men det burde jo vært et nasjonalt register så du ikke kan snike deg unna ved å handle forskjellige steder. Og så kunne de ha et kostholdspoliti som kom på døra, 'Smir, denne uka har det vært mye sjokolade og lite grønnsaker. Hva har du å si til ditt forsvar?'

He, he;)

Du liker å tenke over saker, skjønner jeg;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Mange kristne følger ved GT... men jeg antar de fleste lutheranere legger en del mer vekt på NT... eller hva? =)

Står jo mye forskjellig i den blekka, så jeg er ikke overrasket over at du ikke "følger" ditt og datt...

GT er kun for jøder og de som vil overholde alle lovene, Jesus satte oss fri fra loven, med å gi oss to nye bud, kjærlighetsbudene;)

Mary Poppins
Skrevet

Selv skulle jeg gjerne kjøpt meg en DIGER buttplug. =) Gjerne en som vibrerte.

Men jeg tør ikke. =)

Ikke tør jeg bestille heller, for jeg er redd ryktet om hva jeg har kjøpt vil spre seg. =)

Hilsen kinky SMIR som kommer til å ha fyllenerver i morgen.

Hvordan vil rykte spre seg?!? Ingen vil jo få vite om at du har kjøpt deg det!! :-)

Go for it!!!

Gjest Krakow 4u
Skrevet

Selv skulle jeg gjerne kjøpt meg en DIGER buttplug. =) Gjerne en som vibrerte.

Men jeg tør ikke. =)

Ikke tør jeg bestille heller, for jeg er redd ryktet om hva jeg har kjøpt vil spre seg. =)

Hilsen kinky SMIR som kommer til å ha fyllenerver i morgen.

HAHA dette visste vi jo SMIR ;)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er redd pakken sprekker under frakt slik at tingen blir synlig. =)

Jeg kan love deg at det skjer ikke. De pakkes inn meget godt!! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke alle lutheranere er enig med deg i at GT ikke har betydning...

Sikkert ikke, men det er deres problem;)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg vet det. Det er idiotisk. Det er akkurat som flauheten din. =) Kanskje bare litt verre.

Hehe :)

Skrevet

Elller alkohol; nå har du kjøpt tre flasker vin denne uka; XX!

Eller røyk; nå har du kjøpt to 20-pakninger denne uka, Angustia!

Skrevet

Jeg synes fremdeles at det er litt pinlig å kjøpe tamponger (ja det er helt latterlig men jeg har fremdeles ikke vokst det av meg hehe).

Å kjøpe sexleketøy osv på kondomeriet er derimot helt ok - skjønn det den som kan ;)

Endelig en som meg! Å gå inn på kondomeriet er helt kurant. Men ALDRI i mitt liv om jeg hadde slengt en pakke durex på toppen av dagligvarene mine...!

*fløyelsrød*

trollemor;o)
Skrevet

Jeg kjøpte en gang et Se og Hør - fordi jeg skulle på hytte en uke, uten nett og uten avis, og trengte tv-program...

Dét var flaut! Husker jeg la bladet kjapt ned i posen ;-)

hahaha, enig, DET ville vært flaut å kjøpt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...