Gå til innhold

Noe du synes er flaut å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inkontines-bind

Hva om du skulle handle inn for noen andre, hadde du følt det samme da? Det har hendt hvis jeg skulle kjøpe inn noe jeg syntes var litt flaut, at jeg har bedt om to kvitteringer. Da kan det jo tenkes at jeg handler på oppdrag for noen andre.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• Orio

6

• hidi, the scorpion

6

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe seriøst? Nei det gjør meg absolutt ingenting. Kjøpte til og med Her&Nå istad :-O ;)

Jeg kjøper Her og Nå primært pga jeg liker tv-oversikten deres.

Men det er det ingen som tror på *sukk*

Gjest segunda
Skrevet

Jeg prøver å tenke meg om, men kommer ikke på noe. Har vel aldri kjøpt kondomer og bind er noe som jeg aldri kan huske å ha vært flau over.

Jeg husker at jeg var sjenert og flau for 35 år siden da jeg gikk til legen og ba om resept på p-piller for første gang. Siden har jeg aldri vært flau pga. prevensjon.

Jeg har ofte kjøpt Se og Hør for andre og bryr meg fint lite om noen tror at jeg kjøper det for meg selv. Jeg tror det har skjedd engang i mitt liv.

Jeg tenker aldri over hva de som ekspederer tenker, men jeg lurer på om ikke jeg gjorde det i ungdomstida. Kan likevel ikke huske det.

Gjest prust
Skrevet

Kom på en ting til: Jeg synes det er flaut å kjøpe ØL. Vet ikke hvorfor. Sikkert fordi jeg først nå de siste 3-4 årene har begynt å kjøpe øl. Synes ikke det er flaut å kjøpe vin på polet, selv om jeg syntes det var litt flaut å komme og hente i banrehagen med en 3-liters dunk i pose fra polet med meg.....

hattifnatt1
Skrevet

Kondomer kan være litt flaut og kjøpe. .spesielt siden de ikke ligger tilgjengelig, så jeg kan plukke de med selv, men det bare er bak kassa, så en må spørre etter det mens en lang kø står bak deg og tenker sitt mens jeg spørr etter kondomer.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å kjøpe hverken kondomer eller bind. Jeg ser at noen må kjøpe andre varer i tillegg til bind, men det trenger ikke jeg.

Det eneste jeg kan komme på som ville være flaut å kjøpe, er Se&Hør. Det har jeg bare kjøpt en gang, til en nabo jeg besøkte på sykehuset som ønsket seg det. Da så jeg meg godt rundt og håpte at det ikke skulle dukke opp noen kjente...

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å kjøpe hverken kondomer eller bind. Jeg ser at noen må kjøpe andre varer i tillegg til bind, men det trenger ikke jeg.

Det eneste jeg kan komme på som ville være flaut å kjøpe, er Se&Hør. Det har jeg bare kjøpt en gang, til en nabo jeg besøkte på sykehuset som ønsket seg det. Da så jeg meg godt rundt og håpte at det ikke skulle dukke opp noen kjente...

Hehe, ser du har samme forholdet til Se&Hør som meg :)

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke flaut, men husker jeg syntes det var vel personlig å kjøpe graviditetstester. Hatet om den som jobbet på apoteket så megetsigende på meg.

Heldigvis slapp jeg å kjøpe det veldig mange ganger :).

Skrevet

Over hver 4. person i Norge leser Vg så i så fall er det mange som bør være flaue ;-)

Nå...:) Det er vel ikke alltid det er flaut, men ofte er forsidene deres helt latterlige. Filleting som blåses opp til kjempesaker. "Skrekksommer i vente!!!!", og så er det bare snakk om mer snegler enn vanlig. De forsidene roper: her er avisen for Se og Hør-leserne og Frp-folket!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...