Gå til innhold

hvordan reag dere hormonelt på fjerne mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på P-piller nå, noe jeg har gjort et halvt år. Nå tenker jeg å hoppe direkte over til neste brett og dermed sløyfe mensen.

Jeg sliter veldig med PMS. Vil dette gå over når jeg begynner på et nytt brett der mensen skulle ha begynt?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg får litt PMS når jeg har pillefri uke (mye sterkere PMS og blødniger uten piller i det hele tatt), derfor har jeg det sjelden, ca 3-4 hver mnd. Når jeg starter direkte på nytt brett, (såklart med p-piller dette er mulig med, yasmin i mitt tilfelle) så er livet mye bedre.

Jeg merker ikke noe til at jeg ikke har pillefrie uker så ofte, annet enn at det er svært praktisk for min del. Så jeg reagerer ikke hormonelt på å fjerne mensen i det hele tatt, tvert i mot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...