Gjest jasså ja Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 I byen hvor jeg bor har det vært festival denne uka. Vi har hatt selvbudne gjester HELE uka og lurer på hvordan vi skal unngå dette til neste år. De har ordnet seg med mat ol selv, så det har ikke vært til mye bry på den måten, men en blir liekevel bunden på et vis og får ikke gjort de tingene en gjerne skulle gjort/bruker å gjøre når det er festival. Vi er også veldig forskjellig fra disse folkene...Vi koser oss gjerne med litt godt å spise og drikke, mens disse heller kjøper en kneipp på rema og spiser for å overleve. Spinker og sparer og de bidro lite til de felles måltida vi hadde. Jeg syns det er vanskelig å si at de ikke kan komme når de spør så direkte..... Vi liker denne festivalen og vil gjerne vøre i byen, men om de kommer tilbake neste år forlater vi hele greia og reiser på ferie. 0 Siter
Gjest syns nå jeg da Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Si at dere har fullt hus neste gang de spør. Om det skulle komme for en dag, så er det jo bare å si at de ombestemte seg. Lov å ta en liten løgn når man blir utnyttet. Om ikke, så er det bare å si det rett ut, at det ikke passer. Man trenger ikke oppgi noen grunn. 0 Siter
-ssi Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Kjenner sorten, vi har et par festivaler her også... Men etter at bikkjedyret kom i hus har det vært smått med spørsmål om overnatting. Så skaff deg hund, gjerne en stor blandingshann, omplassert for sjette gang. Holder de fleste uønskede personer på god avstand. 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Si at dere ikke er i form og orker ikke å ha gjester. De får kjøpe seg et telt og finne seg en campingplass. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Du får passe på å omorganisere de ledige rommene dine akkurat på den tida neste år.. male om eller noe. ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.