Gjest pinlig problem Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Noen som vet om toalettpapir som er snill mot huden? Etter at jeg en eneste gang kjøpte coop sin etterligning av Lambi for minst ett år siden har jeg vært plaget med kløe og sårhet rundt endetarmen. Tidligere tålte jeg Lambi bra, men nå tåler jeg ikke den heller. 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Det er vel bare å kjøpe disse dyre myke toalettpapirene og unngå resirkulerte som er litt "stivere" mot stumpen. 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Det er vel bare å kjøpe disse dyre myke toalettpapirene og unngå resirkulerte som er litt "stivere" mot stumpen. Jeg tror at det toalettpapiret som -pinlig problem beskriver,faktisk er av den myke typen. 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Kjøpe deg en bidé og ha på badet, spyle rumpa ren i stedet 0 Siter
ekte nick Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Prøv toalettpapir uten blekemidler og sånn. Antakelig det du reagerer på. Helt nøytralt, kanskje svanemerket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.