Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff. Jeg har en leieboer nede i huset og han er alltid så sur.. og klager på ALT.

Jeg har ikke noe imot at han sier fra om maur på kjøkkenet. Eller en sprekk i døra. Men når han sier det med tonefall som er klagende surt og kommer med "ellers må jo dere bare betale strømregninga til vinteren".. da kjenner jeg at jeg har lyst å be ham flytte.. Fremfor å fikse problemet.

*sukk*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du ikke bare droppe å fikse problemet (og samtidig slenge inn noen tusen maur når han er på jobb), så flytter han sikkert av seg selv. :)

Skrevet

Kan du ikke bare droppe å fikse problemet (og samtidig slenge inn noen tusen maur når han er på jobb), så flytter han sikkert av seg selv. :)

I wish.. Dette er typen som kan regelverket utenat på rams. Skikkelig ubehagelig type. Han virket så grei når han flyttet inn.

Jeg hater sånt. Jeg får vondt i magen og sniker meg rundt hushjørnet når jeg ser at jeg risikerer å løpe på ham. Og det er MITT hus.

Og så sukkermævrer da.. de er ikke farlige, de svermer en uke eller to og så ser man dem ikke før juli neste år... Og man blir ikke kvitt dem heller. Off.

ShitDiddelyDo
Skrevet

I wish.. Dette er typen som kan regelverket utenat på rams. Skikkelig ubehagelig type. Han virket så grei når han flyttet inn.

Jeg hater sånt. Jeg får vondt i magen og sniker meg rundt hushjørnet når jeg ser at jeg risikerer å løpe på ham. Og det er MITT hus.

Og så sukkermævrer da.. de er ikke farlige, de svermer en uke eller to og så ser man dem ikke før juli neste år... Og man blir ikke kvitt dem heller. Off.

Du får være forsiktig. Fyren har sikkert lært seg alt han trenger å vite om sine rettigheter her på dol. ;)

Skrevet

Si at du skal gjøre en omfattende opppussing. Da må han flytte.

Gjest det hadde jeg elsket !
Skrevet

Si det til ham, da! Du som virket så hyggelig når du flyttet inn!

Folk blir litt flat når du sier slikt.

Overspill skikkelig lei deg når han kommer med problemene, og si at du gjør ditt beste.

Gud, jeg hadde elsket å ha en slik en å drive med :o)

Skrevet

Si det til ham, da! Du som virket så hyggelig når du flyttet inn!

Folk blir litt flat når du sier slikt.

Overspill skikkelig lei deg når han kommer med problemene, og si at du gjør ditt beste.

Gud, jeg hadde elsket å ha en slik en å drive med :o)

Neeeeei... jeg tør ikke.

Han er ikke sånn mot mannen min! Han tør vel ikke... skitstøvlen. Jeg sjekket opp mævrane, og de er ikke farlige. De bor ute under huset, i sand. Dette er et sandholdig område! Og de svermer på denne tida. Og så blir de borte igjen. Man kan ikke bli helt kvitt dem og de gjør ingen skade. Han bor i underetasjen også så det må bare bli sånn.

Tok en utskrift og skal henge på døra hans. ;o)

petter smart
Skrevet

Neeeeei... jeg tør ikke.

Han er ikke sånn mot mannen min! Han tør vel ikke... skitstøvlen. Jeg sjekket opp mævrane, og de er ikke farlige. De bor ute under huset, i sand. Dette er et sandholdig område! Og de svermer på denne tida. Og så blir de borte igjen. Man kan ikke bli helt kvitt dem og de gjør ingen skade. Han bor i underetasjen også så det må bare bli sånn.

Tok en utskrift og skal henge på døra hans. ;o)

Du kan faktisk bli kvitt maurene. Hadde samme problem for en del år siden i en gammel leilighet, men mange sprekker i muren.

Satte ut flere bokser med søt gift og rørte ut gift i vann som ble hellt utover sand/jord i rikelig omfang.

Etter 4 år med denne behandlingen så kom de faktisk ikke tilbake. Trodde nesten ikke min egne øyne. Men borte var de. Kanskje de tok hintet.

Skrevet

Du kan faktisk bli kvitt maurene. Hadde samme problem for en del år siden i en gammel leilighet, men mange sprekker i muren.

Satte ut flere bokser med søt gift og rørte ut gift i vann som ble hellt utover sand/jord i rikelig omfang.

Etter 4 år med denne behandlingen så kom de faktisk ikke tilbake. Trodde nesten ikke min egne øyne. Men borte var de. Kanskje de tok hintet.

Der vi bodde før stod sokkelen på huset "rett på" sandjord. Og der var mye maur.. De hadde sti inne i huset så der var de nok i isolasjonen under betongen. Da måtte vi kalle inn en kar med sånn sprøytegift og han la ute en slik "hinne" av gift langs grunnmur og inne.

Da flyttet maurene ut i det minste. Men her i huset er ikke maurene I huset, de er i tua langt nede i bakken, og de er ikke et problem annet enn de to ukene de svermer. Og forviller seg inn. De gjør ingen skade og finner de ikke matsmuler er de lite interessert i å være inne.

Litt ergelig, jeg skjønner jo det. Men det er ikke noen unnskyldning for å gå løs på meg med en slik tone alikevel..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...