Gjest vil utsette Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 mensen? skal reise til syden om et par dager og har funnet ut at mensen kommer i løpet av ferien. kanskje jeg ikke rekker få de før jeg reiser da. Vil helst ungått det, da jeg har voldsomme blødninger og ennå mer i varme. Har noen prøvd tabletter som utsetter mensen? ps. jeg bruker ikke p-piller 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Ja! (kan jo hende legen vil skrive ut resept etter en telefonkonsultasjon, men du trenger iallefall resept) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Må ha resept, tror jeg. Ring legesenteret ditt, forklar problemet og hør om det er mulig å få resept samme dag. Er ikke sikkert du behøver å snakke med legen, annet en evnt på tlf. Husk å si at det haster, slik at du får den samme dag. 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Det heter Primolut, og du må ha resept. Jeg pleier bare å ringe fastlegen og går ned og henter resepten. Det her må du begynne på 3 dager FØR forventet mens. Begynner du for sent virker de ikke. Du skal ta tre tabletter daglig i intill 14 dager. 3 dager etter tablettslutt kommer en blødning, som iallefall for meg, er noe kraftigere enn ellers. Ellers ingen ubehag. Men har hørt at det kan variere litt fra person til person. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.