Gjest vil lære Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Hvordan får dere det til? Når jeg kopierer en tekst, enten fra en annen nettside eller ting dere sier, så skjer det ingenting. Dere andre får en skyggeboks med teksten dere kopierer. 0 Siter
Gjest Den sorte enke Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 ''Hvordan får dere det til? Når jeg kopierer en tekst, enten fra en annen nettside eller ting dere sier, så skjer det ingenting. Dere andre får en skyggeboks med teksten dere kopierer.'' Kopier det du vil ha inn i boksen...så tar du dobbel ' både forran og bak teksten... 0 Siter
Gjest sitat Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Foran og etter sitatet trykker du to ganger på den apostrofen som er på samme tast som stjerna * Den ser slik ut om du taster en gang ' ''sitat'' 0 Siter
Angustia Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Jeg lærte dette fra J31! i sin tid. 1) Kopier innlegget 2) Lim innlegget inn i svaret 3) Bruk apostrof-tasten to ganger før og etter innlegget (tasten under * tegnet på de fleste PC'er) 4) Sjekk "Forhåndsvisning" før du poster, så ser du det 0 Siter
Gjest vil lære Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Jeg lærte dette fra J31! i sin tid. 1) Kopier innlegget 2) Lim innlegget inn i svaret 3) Bruk apostrof-tasten to ganger før og etter innlegget (tasten under * tegnet på de fleste PC'er) 4) Sjekk "Forhåndsvisning" før du poster, så ser du det Takk, nå fikk jeg det til ''Jeg lærte dette fra J31! i sin tid. 1) Kopier innlegget 2) Lim innlegget inn i svaret 3) Bruk apostrof-tasten to ganger før og etter innlegget (tasten under * tegnet på de fleste PC'er) 4) Sjekk "Forhåndsvisning" før du poster, så ser du det – Angustia'' 0 Siter
Gjest Flink du Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Takk, nå fikk jeg det til ''Jeg lærte dette fra J31! i sin tid. 1) Kopier innlegget 2) Lim innlegget inn i svaret 3) Bruk apostrof-tasten to ganger før og etter innlegget (tasten under * tegnet på de fleste PC'er) 4) Sjekk "Forhåndsvisning" før du poster, så ser du det – Angustia'' ''Flink'' =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.