Gå til innhold

hair extensions

Anbefalte innlegg

Gjest ElseX
Skrevet

Jeg har lyst på hair extensions. Jeg har fra før av mellomlangt hår (ca 10-15 cm under skuldrene). Målet er å forlenge håret med ca 5 cm, pluss få det litt fyldigere. Jeg har undersøkt de forskjellige extentions teknikkene og har bestemt meg for å bruke ”sy metoden,” der man syr på remser av hår (i mitt tilfelle blir det får remser da jeg ikke skal ha så mye). Da kan jeg nemlig kjøpe håret selv og det blir mye billgiere. Men jeg trenger en frisør som kan ”sy” det på. Jeg kjenner ingen frisører, så kan jeg dra innom en frisørsalong og spørre om de er villig til å gjøre dette og hva de tar for det? Eller virker det helt teit?

Forresten noen som har hatt extensions ved å bruke denne teknikken?

Gjest sindiz
Skrevet

Selvfølgelig kan du stikke innom en frisør! Det verste som kan skje er at du får et -nei. Jeg har snakket med min frisør om hair extentions og fikk anbefalt en metode der de limer sammen håret med ditt eget ved bruk av en varm tang eller lignende. Jeg forsto det sånn at om man behandler håret pent kan man bruke oppigjen håret senere, når det begynner å falle av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...