Gå til innhold

Vil du ha en smart kort frisyre

Anbefalte innlegg

Gjest septembermum
Skrevet

Jeg lurer på å forandre helt stil når jeg får nr 2 :)

Så når jeg kommer tilbake fra min permisjon - så får vi se hvor mange som kjenner meg igjen hehe :)

Vil ha kortere hår, men ikke helt kort, og freshe opp med en litt ny farge.

Nå har jeg langt kjedelig hår... så har lyst på litt forandring :)

Skrevet

Her er min nåværende frisyre, fikk den for en uke siden:

http://www.hairfinder.com/celebj/hairstyle-jessica-alba6.htm

Ingenting er som den første hårklippen etter graviditet/fødsel, var utrolig deilig :)

Kjempelekkert! Men da har du tykt godt hår? Den frisyren krever litt å ta i vel?

Jeg har tynt hår som lett klapper sammen. Så jeg liker litt mer pigg og bust, eller langt nok til krøll for finbruk. Nå er jeg litt klar for pigg igjen tror jeg. Og litt annen farge... vi får se.

Skrevet

Kjempelekkert! Men da har du tykt godt hår? Den frisyren krever litt å ta i vel?

Jeg har tynt hår som lett klapper sammen. Så jeg liker litt mer pigg og bust, eller langt nok til krøll for finbruk. Nå er jeg litt klar for pigg igjen tror jeg. Og litt annen farge... vi får se.

Har ganske tynt, fint hår. Frisyren er klippet i lag i tillegg til at jeg har naturlig fall.

Gjest hairomania
Skrevet

Så utrolig mye stilig! Men mange av disse frisyrene krever endel styling og sånt er jeg dårlig på. Det var nesten så jeg fikk lyst til å klippe mitt 70cm lange hår kort!

Gjest Elextra
Skrevet

Selv har jeg halvlangt hår og venter på at det skal bli litt lenger (men ikke kjempelangt). Når jeg langt fra har perfekt fall i håret er det utrolig mye enklere med halvlangt eller langt hår i hverdagen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...