Gjest N97 Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 For så å finne den igjen. Kom på bussen og så at jeg hadde glemt veska mi igjen på bussholdeplassen. Det lå både lommeboka mi og min nye dyre mobil. Måtte be bussen stoppe, og løp som en gal mot stasjonen. Jeg så ikke sekken min og tenkte at nå var den borte for alltid. Heldigvis var det noen damer som hadde tatt vare på den for meg. Merker at sjokket sitter i ennå. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Ja, takk og pris for at det fortsatt finnes ærlige mennesker. Så godt at det ordnet seg! 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Uff utrolig ekkelt ja. Jeg mistet min lommebok i en taxikø etter en fuktig kveld på byen, trodde den var borte for alltid. Dagen etter ringte de fra en bensinstasjon i nærheten av taxisentralen og sa at det hadde blitt levert inn en lommebok der. Jeg ble jo kjempelettet, men tenkte at nå var sikkert både penger og kort borte... men neida, alt var der Sånn utrolig flaks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.