Gjest segunda Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Skal sy gardiner i den nye leiligheten til datteren min. Noen tips hvor det er best utvalg av gardinstenger og gardinstoffer i Oslo. 0 Siter
laban Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 Tannum tekstil midt i sentrum - like ved Saga kino og Norway design. Men det er ikke stedet for økonomiske kupp. 0 Siter
Maya Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 Jeg vet nesten ikke om stoffbutikker lenger. Handler stort sett på Kids eller Princess, og da ferdige lengder. Trenger jeg annen lengde e.l. så kjøper jeg bare flere lengder og syr det jeg trenger av det. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 Jeg vet nesten ikke om stoffbutikker lenger. Handler stort sett på Kids eller Princess, og da ferdige lengder. Trenger jeg annen lengde e.l. så kjøper jeg bare flere lengder og syr det jeg trenger av det. Jeg fant ferdigsydde kjøkkengardiner på Princess i dag til rimelig pris;-) Må bare prøve dem og se om de trenger å justeres. Det haster ikke med gardiner i stua så det tar vi senere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.