Gå til innhold

Arbeidsavklaringspenger

Anbefalte innlegg

Gjest naver
Skrevet

Jeg mottar arbeidsavklaringspenger og har avtale med nav om å møte til behandling en gang i uka. Jeg har noen spm om meldekortet i den forbindelse. Dersom behandler blir borte en gang (skjer av og til), skal jeg la vær å krysse av for at jeg har vært til behandling da? Vil det kunne føre til at jeg mister penger for den dagen? Er det bedre å bare krysse av for at en har vært til behandling eller blir dette sjekka nøye opp av nav? Hvis jeg ikke møter til behandling en uke vil jeg da miste pengene for den ene dagen eller for hele uka? Eller er det slik at en ikke automatisk mister pengene, men at en får en henvendelse hvis en er borte flere ganger?

Skrevet

Har ikke noe fornuftig svar. Bli bare så irritert over dette skjemaet vi må fylle ut siden det er så dårlig og ikke alltid henger sammen med det virkelige livet.

Jeg tror jeg ville tatt en tur på Nav for å høre hva de sier. Det er jo ikke sikkert at du får det rette svaret der heller, men du får da et svar... huff.

Skrevet

Skjemaet du fyller ut blir lest elektronisk. Hvis du skriver at du ikke har møtt, så blir du trukket for det. Hvis behandler er borte, skal du skrive at du har møtt til behandling. Hvis du er syk og ikke kan møte, skal du skrive at du har vært der. Drar du på ferie, og ikke kan møte skal du skrive at du ikke har møtt og blir trukket for det.

Dette var det jeg fikk beskjed om å gjøre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...