Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytti så ekkelt! Jeg koker kaffe på "gamlemåten" i kaffelars på komfyren. Og har en forholdsvis ny kaffekjele til formålet.

Og i dag når jeg akkurat hadde helt kaffen over på varmekanna og skulle sette "lars" på sin faste plass, så datt hanken av!

*BONK* og rester av brennvarm kaffe og grut over hele kjøkkenbenken. Jeg kjente jeg fikk høy puls, tenk om den hadde løsnet når jeg bar den fra komfyren og barna som flyr rundt her....

Til overmål er varmekanna tett... huff.

Skrevet

Godt dette gikk såpass bra! Regner med at du har tenkt å klage på kaffekjelen.

Skrevet

Godt dette gikk såpass bra! Regner med at du har tenkt å klage på kaffekjelen.

Jeg tror ikke det hjelper.. den er et par år gammel.. Men jeg akter i alle fall å kjøpe ny kjele av annet merke, og si fra om at dette kan skje på disse kjelene.

Skrevet

Jeg tror ikke det hjelper.. den er et par år gammel.. Men jeg akter i alle fall å kjøpe ny kjele av annet merke, og si fra om at dette kan skje på disse kjelene.

"Og har en forholdsvis ny kaffekjele til formålet."

Ok, jeg regnet med at den kanskje bare var noen måneder gammel eller noe skjønner du. :-)

Gjest septembermum
Skrevet

Noe ekkelt som skjedde meg en gang da...

skulle rydde ut av oppvaskmaskinen - og der, en

sylskarp kjøkkenkniv raser ned i gulvet, rett ved foten min!

Hadde vel kappet av stortåa mi om jeg ikke hadde hatt flaks, og skrekk og gru om

ungen hadde stått rett ved meg!

Passer på å plassere ting i oppvaskmaskinen litt tryggere nå så slike uhell ikke skal skje.

Skrevet

Noe ekkelt som skjedde meg en gang da...

skulle rydde ut av oppvaskmaskinen - og der, en

sylskarp kjøkkenkniv raser ned i gulvet, rett ved foten min!

Hadde vel kappet av stortåa mi om jeg ikke hadde hatt flaks, og skrekk og gru om

ungen hadde stått rett ved meg!

Passer på å plassere ting i oppvaskmaskinen litt tryggere nå så slike uhell ikke skal skje.

Of. Vet om en som greid å knuse et glass på foten, tok hull på en pulsåre i fotbladet og måtte ringe 113.. !

Man skal jaggu passe seg ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...