Gå til innhold

Merkelig så mye man får gjort

Anbefalte innlegg

Gjest septembermum
Skrevet

Bare man klarer å slå av pc og tv....

Disse er mine store tidstyver!

Og nå skinner sola.

Skal jeg da:

A: Gjøre husarbeid

B: Nyte sola og gjøre husarbeid når sola går ned?

C: Gjøre husarbeid og så nyte sola.

Nyter jeg sola og gjør husarbeid senere - hva skjer da?

Jooo det blir sent på kvelden, jeg blir trøtt og giddaløs, og sier neeeeeeeeh jeg tar det i morra... og samme da og hehe :)

Skal noe bli gjort må en vel bare ta seg i nakken og si nei nå skjerper du deg,

hiv deg rundt nå, så kan du sole deg på verandaen med god samvittighet etterpå.

Gjest thara
Skrevet

Nyt sola:) Det kommer alltids nok gråværsdager å gjøre husarbeid på;)

Skrevet

Nyt sola:) Det kommer alltids nok gråværsdager å gjøre husarbeid på;)

Underskrives!! Her skal husarbeidet få seile sin egen sjø, ut på verandaen med kaffekoppen og solsenga. De få virkelige gode dagene skal nytes!!

Skrevet

Underskrives!! Her skal husarbeidet få seile sin egen sjø, ut på verandaen med kaffekoppen og solsenga. De få virkelige gode dagene skal nytes!!

Her er det helt motsatt. I dag er det overskyet og truende regn og jeg gremmes over at jeg ikke får kommet meg ut i dag, har en del jeg skulle handlet (men er litt småsyk).

De dagene det er sol og klar himmel (som det er aaaalt for mange av denne sommeren) er det uutholdelig varmt og det er så vidt vi orker å være ute mer enn en time av gangen.

Gjest septembermum
Skrevet

Ja det er sant.

Når du skal sette deg ned med PC'n igjen, kan du le litt av denne:

http://hyperboleandahalf.blogspot.com/2010/06/this-is-why-ill-never-be-adult.html

Har faktisk fått gjort litt nå :)

daffet litt i sola,

men slo av pcn,

satte på en vaskemaskin, brettet litt klær, hadde inn i oppvaskmaskinen og satte på, ryddet litt...

Skal vaske bord og benker snart, hvile litt først, så må jeg vaske stuegulvet, har en toåring som har griset litt ;-)

Skrevet

Har faktisk fått gjort litt nå :)

daffet litt i sola,

men slo av pcn,

satte på en vaskemaskin, brettet litt klær, hadde inn i oppvaskmaskinen og satte på, ryddet litt...

Skal vaske bord og benker snart, hvile litt først, så må jeg vaske stuegulvet, har en toåring som har griset litt ;-)

Jeg har kombinert det nyttige med det behagelige. Satt meg ut i hagen på en liten krakk og plukket rips, i solskinnet, iført shorts og bikinitopp. Har fått fin farge, og fått plukket en hel bøtte full.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...