Gjest Juniana Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 Jeg liker ikke reker og østers. Heller ikke laks, særlig røkt. Vil det automatisk tilsi at jeg ikke liker sushi? Hva koster en sushi rett sånn ca. Kan dere nevne noe billig og greit som "nesten alle" liker? Ska på min første sushi-date og er så redd for å bli sittende å pirke i maten.. Har ikke turt å nevne for ham hvor kresen jeg er i matveien..Men har erfaring med å late som jeg liker ting 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 Du kan velge rett etter fisk (med mindre du går for f.eks. noe sånt som "kokken velger ut dagens beste råvarer"). Vanskelig å svare på om du som ikke liker laks vil like rå laks. Jeg har ikke peiling. Jeg liker all fisk. Men laks er normalt en sikker nybegynnerfisk. Under ligger en meny fra den nest beste sushirestauranten jeg har spist på i Oslo. Sjekk priser. http://cosmothai.no/gpage1.html Her er prisene hos Alex Sushi. Dette er nok den dyreste sushirestauranten i Oslo. http://alexsushi.no/ 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 Beste nybegynnerrett er tempuramaki, fritert scampi i en risrull - egentlig litt 'juks' siden skampien ikke er rå. En porsjon maki består av 6 eller 8 biter, alt etter hvor store biter restauranten lager. Lykke til, nå fikk jeg også lyst på sushi - eller sashimi som er min favoritt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Beste nybegynnerrett er tempuramaki, fritert scampi i en risrull - egentlig litt 'juks' siden skampien ikke er rå. En porsjon maki består av 6 eller 8 biter, alt etter hvor store biter restauranten lager. Lykke til, nå fikk jeg også lyst på sushi - eller sashimi som er min favoritt. Juks eller ikke - tempuramaki er kjempegodt! Men som du sier - ikke helt sushi. 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Beste nybegynnerrett er tempuramaki, fritert scampi i en risrull - egentlig litt 'juks' siden skampien ikke er rå. En porsjon maki består av 6 eller 8 biter, alt etter hvor store biter restauranten lager. Lykke til, nå fikk jeg også lyst på sushi - eller sashimi som er min favoritt. det er kjempe godt =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.