Gå til innhold

Mer Sushi

Anbefalte innlegg

Gjest Juniana
Skrevet

Jeg liker ikke reker og østers. Heller ikke laks, særlig røkt. Vil det automatisk tilsi at jeg ikke liker sushi? Hva koster en sushi rett sånn ca. Kan dere nevne noe billig og greit som "nesten alle" liker?

Ska på min første sushi-date og er så redd for å bli sittende å pirke i maten..

Har ikke turt å nevne for ham hvor kresen jeg er i matveien..Men har erfaring med å late som jeg liker ting :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan velge rett etter fisk (med mindre du går for f.eks. noe sånt som "kokken velger ut dagens beste råvarer").

Vanskelig å svare på om du som ikke liker laks vil like rå laks. Jeg har ikke peiling. Jeg liker all fisk. Men laks er normalt en sikker nybegynnerfisk.

Under ligger en meny fra den nest beste sushirestauranten jeg har spist på i Oslo. Sjekk priser.

http://cosmothai.no/gpage1.html

Her er prisene hos Alex Sushi. Dette er nok den dyreste sushirestauranten i Oslo.

http://alexsushi.no/

Gjest Kayia
Skrevet

Beste nybegynnerrett er tempuramaki, fritert scampi i en risrull - egentlig litt 'juks' siden skampien ikke er rå. En porsjon maki består av 6 eller 8 biter, alt etter hvor store biter restauranten lager. Lykke til, nå fikk jeg også lyst på sushi - eller sashimi som er min favoritt. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Beste nybegynnerrett er tempuramaki, fritert scampi i en risrull - egentlig litt 'juks' siden skampien ikke er rå. En porsjon maki består av 6 eller 8 biter, alt etter hvor store biter restauranten lager. Lykke til, nå fikk jeg også lyst på sushi - eller sashimi som er min favoritt. :)

Juks eller ikke - tempuramaki er kjempegodt!

Men som du sier - ikke helt sushi.

Skrevet

det er kjempe godt =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...