Gå til innhold

Frustrerte Fruer!

Gjest Frustrert Frue selv :D

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert Frue selv :D
Skrevet

Ops - glemte å se Frustrerte Fruer i går, det gikk i går ikke sant???

Noen som fikk med seg episoden som gidder å gi meg en kort oppsummering om hva som skjedde? Evnt link til hvor jeg kan se episoden?

Sender TV2 i reprise, evnt. når?

matildes mor
Skrevet

Mener du kan se episoden i reprise på tv 2 zebra på lørdager ca rundt kl 21.

Gjest trådstarter
Skrevet

Mener du kan se episoden i reprise på tv 2 zebra på lørdager ca rundt kl 21.

Jeg som ikke har TV2 Zebra! Kan det sees på nett-tv da? Men d koster vel penger...

matildes mor
Skrevet

Jeg som ikke har TV2 Zebra! Kan det sees på nett-tv da? Men d koster vel penger...

Det koster penger mener jeg å se det opp igjen på nettet på tv 2 sine sider. Dersom du er av den umoralske sorten og kan du også laste ned episoden på nett via andre sider ;-)

Gjest trådstarter
Skrevet

Det koster penger mener jeg å se det opp igjen på nettet på tv 2 sine sider. Dersom du er av den umoralske sorten og kan du også laste ned episoden på nett via andre sider ;-)

Nei, er så mye virus og shit på slike sider :)

Men er det noen som har et lite referat av gårsdagens episode da?

Gjest trådstarter
Skrevet

Det var jo den siste episoden i går, av denne sesongen...! Hvordan kunne du glemme den ;-)

Hvis ikke du har TV2 Zebra, og ikke vil betale for TV2 Sumo og ikke vil se den annet sted på nett....vel her er referatet:

http://en.wikipedia.org/wiki/I_Guess_This_is_Goodbye

Meget detaljert referat da :)

Dæven, veldig synd jeg gikk glipp av sist episode... var jo bare action gitt ;-) Snufs...

Får se om jeg kanskje kjøper et ukesabb. på TV2 Sumo bare for å få sett episoden ;-)

Skrevet

Det går reprise på lørdag ca kl. 21 på tv2 sebra.

Skrevet

Klarte ikke laste ned derfra... men derimot fant jeg en annen side - og der fikk jeg lastet ned episoden i høy kvalitet :)

siden jeg oppga er en streaming side, altså ikke nedlastning, så ikke rart du ikke fikk lastet ned:)

Gjest trådstarter
Skrevet

siden jeg oppga er en streaming side, altså ikke nedlastning, så ikke rart du ikke fikk lastet ned:)

Gikk ikke an å streame heller...

fikk et program som man kunne velge å enten se direkte eller laste ned, men ingenting gikk...

hmmmmmmmmm

Skrevet

Gikk ikke an å streame heller...

fikk et program som man kunne velge å enten se direkte eller laste ned, men ingenting gikk...

hmmmmmmmmm

Så merkelig, når jeg trykker på det røde "playet" begynner episoden med en gang. Jeg har sett alle episodene gjennom den siden. Veldig kjekt da de ligger i samme rute som USA, så man kan se de fortløpende :)

Men nå fikk du jo lastet den ned et annet sted da, så det var bra. Er jo så bra serie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...