Gå til innhold

Seiler jorda rundt alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, det var i fjor. Hun stakk av selv, ikke med båt. Nå har hun fått rettens tillatelse til å seile.

Ok, jeg leste ikke artikkelen ordentlig.

Skrevet

Hun kan da være en like habil seiler som en 18-åring?

Skrevet

Ja, det tror jeg så absolutt. Hun begynte å seile alene da hun var seks år gammel, og skal ha vært på ukeslange seilturer alene allerede som elleveåring, står det.

Er hun like habil/moden til å takle alle andre utfordringer hun kan møte bortsett fra selve seilingen, som en 18-åring tro?

Skrevet

Sikkert. Men jeg tviler på at hun er godt nok "rustet" til å takle alle mulige situasjoner som kan oppstå alikevel. Man skal være god på mye mer enn ren seileteknikk for å dra av et slikt stunt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke alderen trenger å ha så mye å si. Den jenta der er nok langt mer moden enn en gjennomsnittlig attenåring.

Skrevet

Ikke trygt hverken på havet eller gå i land for bunkring/ta reparasjoner i sånne "Ugga Bugga" land. Ikke rart barnevernet reagerte.

Skrevet

Ikke trygt hverken på havet eller gå i land for bunkring/ta reparasjoner i sånne "Ugga Bugga" land. Ikke rart barnevernet reagerte.

Enig. Hun er sikkert absolutt skikket til selve seilejobben, men en sånn jorda rundt-tur alene kan nå by på så mye mer som hun muligens ikke er voksen og erfaren nok til å kunne takle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...