Gå til innhold

Ditt ultimate feriereisemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bolivia, Peru, UggaBugga-fjellene osv. Dette er typiske reisemål for sv'ere med en overdådig sans for seg selv. Studier i antropologi og lang cv med kjedelige romaner hører til.

Jeg velger Danmark, Hellas og camping hos søta bror. Evt en velutviklet storby.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fasanen

13

• Sør

12

• ShitDiddelyDo

9

• Mandolaika

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bolivia, Peru, UggaBugga-fjellene osv. Dette er typiske reisemål for sv'ere med en overdådig sans for seg selv. Studier i antropologi og lang cv med kjedelige romaner hører til.

Hehe :) Danmark og Sverige er bra det og! Athen kunne jeg tenkt meg og besøkt, men ellers er ikke de greske øyene noe som egentlig tiltrekker meg veldig...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp. Typisk SV-ere. Man må strengt tatt være knallrød for å foretrekke kultur, kunst og romaner framfor Svinesund og CharterBilly.

Skrevet

Jepp. Typisk SV-ere. Man må strengt tatt være knallrød for å foretrekke kultur, kunst og romaner framfor Svinesund og CharterBilly.

Hihi :) Mitt politiske ståsted er avslørt nå altså, søren heller, skinner det så igjennom at jeg ikke stemmer frp?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hihi :) Mitt politiske ståsted er avslørt nå altså, søren heller, skinner det så igjennom at jeg ikke stemmer frp?

All den tid du midt i fellesferien ikke sitter i Spania eller Pattaya og tyller i deg Amstel eller Singha mens du klager over norske kvinnfolk og sosialister som har gjort Norge til et av de farligste stedene i verden å oppholde seg og norske kvinnfolk til rødstrømper ute etter å flå sine menn økonomisk (ironisk nok hører man ofte dette fra menn som sitter på en bar i Thailand med et par thaidamer som virkelig elsker dem for dem de er på hvert kne ...), er det nesten utelukket at du stemmer FRP.

Gjest tjatta
Skrevet

Australia og New Zealand er øverst på min ønskeliste, og helst der de dyrker vin. Fatter ikke helt når det skal bli da, er ikke akkurat redd for å ta med ungene på lange reiser men det er noe med årstid der kontra skoleferien her... Og vi har klart å få unger med ti års mellomrom - synes det er godt gjort med 20 år i grunnskolen sammenhengende med bare to barn :-/

California

Cruise i Karibien

Av mer realistiske mål; Nice, Amsterdam, Irland. Foruten Korsika, da, men dit skal vi nok i løpet av høsten :)

"Dyrker vin"????

Skrevet

Presisering, man ''må strengt tatt være knallrød for å foretrekke kultur, kunst og romaner ''

ShitDiddelyDo
Skrevet

Presisering, man ''må strengt tatt være knallrød for å foretrekke kultur, kunst og romaner ''

A-ha.

Skrevet

Min absolutte drømmeferie. Har ett ønske om en gang i livet å få tatt toget fra Beijing til Tibet. Min andre er den Transsibirske jernbanen. Men inntill videre får det bare bli en drøm.

Det er en av mine drømmer også :)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har reist ganske mye, men har aldri vært i Tokyo så det står ganske høyt på listen for tiden.

to-barns-mamman
Skrevet

.

Gjest Elextra
Skrevet

All den tid du midt i fellesferien ikke sitter i Spania eller Pattaya og tyller i deg Amstel eller Singha mens du klager over norske kvinnfolk og sosialister som har gjort Norge til et av de farligste stedene i verden å oppholde seg og norske kvinnfolk til rødstrømper ute etter å flå sine menn økonomisk (ironisk nok hører man ofte dette fra menn som sitter på en bar i Thailand med et par thaidamer som virkelig elsker dem for dem de er på hvert kne ...), er det nesten utelukket at du stemmer FRP.

Haha, da jeg for noen år siden var med noen til Costa Blanca var jeg virkelig overrasket hvor like og forutsigbare de norske faste gjestene der var: Omtrent samtlige klaget på det meste norske, dvs. norske holdninger, norsk kriminalitet og kriminalomsorg, norske politikere og for ikke å snakke om "det norske systemet"! De glemte visst at det var dette norske systemet som gjorde at de hadde rådt til å oppholde seg der de var.

Gjest Nerda
Skrevet

Høres aldeles fortreffelig ut begge deler! *Drømmer med*

De er det maaange av, man Amazonas-områdene frister. Flere steder i Øusteuropa, rundreise i India... Masse.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha, da jeg for noen år siden var med noen til Costa Blanca var jeg virkelig overrasket hvor like og forutsigbare de norske faste gjestene der var: Omtrent samtlige klaget på det meste norske, dvs. norske holdninger, norsk kriminalitet og kriminalomsorg, norske politikere og for ikke å snakke om "det norske systemet"! De glemte visst at det var dette norske systemet som gjorde at de hadde rådt til å oppholde seg der de var.

Det er et utrolig antall fastboende nordmenn av denne typen i en del land. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...