EnolaGay Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 http://www.envillmann.no/dagbok/ Han skapningen her har jeg fulgt med i vinter. Et kjempespennende prosjekt han har hatt gående, og jeg er full av imponert. Sjekket innom i dag, han har vært ute et år og har vel lagt ut siste innlegg. Så blar jeg litt ned.. og der står han jaggu i bar overkropp og er så flott at ei gammal dame får tårer i øynene. *Rødmer kledelig* 0 Siter
løvinne71 Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Har du sett litt for lite menn i det siste?? Er enig i at det han gjør kan være imponerende (har ikke lest bloggen) men jeg kan vel ikke akkurat si at utseende og kroppen hans var det som gjorde mest inntrykk på meg... (Men det kan jo komme av at jeg ikke liker skjegg, kroppen var helt ordinær, og han er nok litt for gammel for meg...) 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Fin kropp til å være så "gammel" hehe Men ser han er vant til å bruke kroppen, ingen sofagris det der. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Sambo har fulgt Villmannen. Jeg er ikke så interessert. Plassen han holder til/holdt til på er dog vakker, vi har kjørt forbi med båt mange ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.