Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.envillmann.no/dagbok/ Han skapningen her har jeg fulgt med i vinter. Et kjempespennende prosjekt han har hatt gående, og jeg er full av imponert.

Sjekket innom i dag, han har vært ute et år og har vel lagt ut siste innlegg. Så blar jeg litt ned.. og der står han jaggu i bar overkropp og er så flott at ei gammal dame får tårer i øynene.

*Rødmer kledelig*

Skrevet

Har du sett litt for lite menn i det siste??

Er enig i at det han gjør kan være imponerende (har ikke lest bloggen) men jeg kan vel ikke akkurat si at utseende og kroppen hans var det som gjorde mest inntrykk på meg...

(Men det kan jo komme av at jeg ikke liker skjegg, kroppen var helt ordinær, og han er nok litt for gammel for meg...)

Gjest septembermum
Skrevet

Fin kropp til å være så "gammel" hehe :)

Men ser han er vant til å bruke kroppen, ingen sofagris det der.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sambo har fulgt Villmannen. Jeg er ikke så interessert. Plassen han holder til/holdt til på er dog vakker, vi har kjørt forbi med båt mange ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...