fyrlykt Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Samler du på Lambi-koder? Nå er jeg oppe i 56, vurderer å kjøpe 44 pakker med dopapir i morgen så jeg får bestille meg en Lambi butler; http://www.lambirewards.com/nb-NO/Rewards/RedeemDeliverable/89- Ja, du må gjerne legge ut koden din hvis du ikke skal bruke den selv. ) 0 Siter
Gjest stakkars ræva Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Kjøper bare økonomitoalettpapir - resirkulert 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Ja, jeg har ganske mange. Den dingsen så ikke dum ut, kanskje jeg skal spare til den. Vil ikke dele dessverre ;o) Jeg har så fucked up tarmsystem + på en allergi for resirkulert toalettpapir, her så går det mye Lambi. Heldigvis kjører Coop tilbud nå og da. Da blir jeg akkurat som bestemoren min, stuer bilen full. ;o) 0 Siter
-ssi Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Hvis du har noen sånne runde merker fra Serla, så kan vi bytte... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.