Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Du får skrive noen spennende innlegg da, i stedet for å sutre om at andre skriver innlegg. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Og de som klager mest paa han er de ivrigste diskusjonspartnerne. Pussig det der. 0 Siter
Gjest nor-vest Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Og de som klager mest paa han er de ivrigste diskusjonspartnerne. Pussig det der. Håh nei - jeg diskuterer ALDRI og svarer ALDRI hans innlegg, og håper at flere tar til vett og skjønner at det er nytteløst. 0 Siter
Gjest det glade sørland Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Helt enig. Drit kjedelig. Ikke minst fordi det er det samme gnålet igjen og igjen og igjen og igjen. En evig sirkeldiskusjon. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Håh nei - jeg diskuterer ALDRI og svarer ALDRI hans innlegg, og håper at flere tar til vett og skjønner at det er nytteløst. Jeg sa ikke at du gjorde, men jeg husker godt hvem som klaget og var fornoeyd da han ble utestengt. Naa diskuterer de med han igjen og jeg husker godt hvor tamt det ble her inne de dagene han var borte. Han skaper tydeligvis diskusjoner som engasjerer. Selv deltar jeg akkurat naar jeg har lyst og naar jeg kan bruke tid her. Har jeg ikke tid til aa involvere meg, saa dropper jeg det. Lag spennende traader selv da vel. 0 Siter
Gjest ikke for å være frekk Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Ikke for å være frekk mot Sør, men jeg syns litt synd på han, engasjementet han viser her viser at han kanskje ikke har så mye "liv" der ute i det virkelige liv. Har han tid til å besøke/ringe til venner og familie? har han tid til å jobbe? Med tanke på all den tid han sitter her og diskuterer og alltid skal ha rett... Jeg tror rett og slett han er sykelig hektet på dol. Klarer han noen sinne å legge av seg dol-uvanen og heller diskutere verdensproblemene ute i den virkelige verden? 0 Siter
Gjest ikke for å være frekk Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Håh nei - jeg diskuterer ALDRI og svarer ALDRI hans innlegg, og håper at flere tar til vett og skjønner at det er nytteløst. Har lært en ting her i alle fall. Ikke diskuter politikk eller religion med Sør. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det er jo så mye liv i de andre diskusjonene. Uten religionsdebattene og barnesexskandlaen, hadde det de siste timene vært 10 innlegg her. Det finnes en utrolig god filtreringsfunksjon i enhver hjerne som skåner alle fra innlegg de ikke vil lese. Den er tredelt og fungerer slik. - Ikke klikk deg inn på innlegg skrevet av personer som kjeder deg. - Ikke svar personer som kjeder deg. - Start absolutt ikke egne innlegg om personer som kjeder deg. Med mindre du har tvangstanker bør dette fungere fint. Med tvangstanker av typen "må lese alt Sør skriver hvis ikke havner familien min i en tragisk skurtreskerulykke", så er det verre, men i så fall anbefaler jeg deg å be om hjelp fra NHD på forumet for Psykiatri. 0 Siter
Gjest Ikke for å være frekk Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Jeg sa ikke at du gjorde, men jeg husker godt hvem som klaget og var fornoeyd da han ble utestengt. Naa diskuterer de med han igjen og jeg husker godt hvor tamt det ble her inne de dagene han var borte. Han skaper tydeligvis diskusjoner som engasjerer. Selv deltar jeg akkurat naar jeg har lyst og naar jeg kan bruke tid her. Har jeg ikke tid til aa involvere meg, saa dropper jeg det. Lag spennende traader selv da vel. Men - er Sør samme som Jølsen? Husker han og skapte en del irritasjon her, men nå har jeg ikke sett han på lenge? Hvor ble han av? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det er jo så mye liv i de andre diskusjonene. Uten religionsdebattene og barnesexskandlaen, hadde det de siste timene vært 10 innlegg her. Det finnes en utrolig god filtreringsfunksjon i enhver hjerne som skåner alle fra innlegg de ikke vil lese. Den er tredelt og fungerer slik. - Ikke klikk deg inn på innlegg skrevet av personer som kjeder deg. - Ikke svar personer som kjeder deg. - Start absolutt ikke egne innlegg om personer som kjeder deg. Med mindre du har tvangstanker bør dette fungere fint. Med tvangstanker av typen "må lese alt Sør skriver hvis ikke havner familien min i en tragisk skurtreskerulykke", så er det verre, men i så fall anbefaler jeg deg å be om hjelp fra NHD på forumet for Psykiatri. Stoetter den siste linja der:) 0 Siter
Gjest sørvind Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det er jo så mye liv i de andre diskusjonene. Uten religionsdebattene og barnesexskandlaen, hadde det de siste timene vært 10 innlegg her. Det finnes en utrolig god filtreringsfunksjon i enhver hjerne som skåner alle fra innlegg de ikke vil lese. Den er tredelt og fungerer slik. - Ikke klikk deg inn på innlegg skrevet av personer som kjeder deg. - Ikke svar personer som kjeder deg. - Start absolutt ikke egne innlegg om personer som kjeder deg. Med mindre du har tvangstanker bør dette fungere fint. Med tvangstanker av typen "må lese alt Sør skriver hvis ikke havner familien min i en tragisk skurtreskerulykke", så er det verre, men i så fall anbefaler jeg deg å be om hjelp fra NHD på forumet for Psykiatri. hahahaha!!! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Men - er Sør samme som Jølsen? Husker han og skapte en del irritasjon her, men nå har jeg ikke sett han på lenge? Hvor ble han av? Du maa vare en daarlig menneskekjenner hvis du mener det. Soer ville aldri ha kommet til aa forfoelge en doler over mange maaneder og kalt vedkommende for hore. Selvsagt er det ikke samme person. 0 Siter
Gjest ikke for å være frekk Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Du maa vare en daarlig menneskekjenner hvis du mener det. Soer ville aldri ha kommet til aa forfoelge en doler over mange maaneder og kalt vedkommende for hore. Selvsagt er det ikke samme person. Det har jeg ikke fått med meg at Jølsen gjorde Virker som Sør har litt mer i hodet enn Jølsen, men begge har en tendens til å få folk irriterte i alle fall. 0 Siter
Gjest bjølsen Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Men - er Sør samme som Jølsen? Husker han og skapte en del irritasjon her, men nå har jeg ikke sett han på lenge? Hvor ble han av? ''Men - er Sør samme som Jølsen?'' Det tviler jeg på. 0 Siter
Gjest sørvind Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 ''Men - er Sør samme som Jølsen?'' Det tviler jeg på. er du søster til jølsen da!! 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Ikke for å være frekk mot Sør, men jeg syns litt synd på han, engasjementet han viser her viser at han kanskje ikke har så mye "liv" der ute i det virkelige liv. Har han tid til å besøke/ringe til venner og familie? har han tid til å jobbe? Med tanke på all den tid han sitter her og diskuterer og alltid skal ha rett... Jeg tror rett og slett han er sykelig hektet på dol. Klarer han noen sinne å legge av seg dol-uvanen og heller diskutere verdensproblemene ute i den virkelige verden? Takk for bekymringen, men jeg er i full jobb, har famile og venner, og er uhyggelig rask til å taste! :-) For meg er DOL fin avslapning etter en hektisk dag! 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det har jeg ikke fått med meg at Jølsen gjorde Virker som Sør har litt mer i hodet enn Jølsen, men begge har en tendens til å få folk irriterte i alle fall. Eller så har folk en tendens til å la seg irritere over å bli avkrevd ordentlige argumenter, og tråder som er litt "vanskeligere" enn hvordan åpne et glass sylteagurker. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.