Gå til innhold

Ca 40 av 100 siste innlegg i forum

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• hidi, the scorpion

5

• Colette

4

• fasanen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du får skrive noen spennende innlegg da, i stedet for å sutre om at andre skriver innlegg.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Og de som klager mest paa han er de ivrigste diskusjonspartnerne. Pussig det der.

Gjest nor-vest
Skrevet

Og de som klager mest paa han er de ivrigste diskusjonspartnerne. Pussig det der.

Håh nei - jeg diskuterer ALDRI og svarer ALDRI hans innlegg, og håper at flere tar til vett og skjønner at det er nytteløst.

Gjest det glade sørland
Skrevet

Helt enig. Drit kjedelig. Ikke minst fordi det er det samme gnålet igjen og igjen og igjen og igjen. En evig sirkeldiskusjon.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Håh nei - jeg diskuterer ALDRI og svarer ALDRI hans innlegg, og håper at flere tar til vett og skjønner at det er nytteløst.

Jeg sa ikke at du gjorde, men jeg husker godt hvem som klaget og var fornoeyd da han ble utestengt. Naa diskuterer de med han igjen og jeg husker godt hvor tamt det ble her inne de dagene han var borte.

Han skaper tydeligvis diskusjoner som engasjerer. Selv deltar jeg akkurat naar jeg har lyst og naar jeg kan bruke tid her. Har jeg ikke tid til aa involvere meg, saa dropper jeg det.

Lag spennende traader selv da vel.

Gjest ikke for å være frekk
Skrevet

Ikke for å være frekk mot Sør, men jeg syns litt synd på han,

engasjementet han viser her viser at han kanskje ikke har

så mye "liv" der ute i det virkelige liv.

Har han tid til å besøke/ringe til venner og familie?

har han tid til å jobbe?

Med tanke på all den tid han sitter her og

diskuterer og alltid skal ha rett...

Jeg tror rett og slett han er sykelig hektet på dol.

Klarer han noen sinne å legge av seg dol-uvanen og heller

diskutere verdensproblemene ute i den virkelige verden?

Skrevet

Har lært en ting her i alle fall.

Ikke diskuter politikk eller religion med Sør.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo så mye liv i de andre diskusjonene. Uten religionsdebattene og barnesexskandlaen, hadde det de siste timene vært 10 innlegg her.

Det finnes en utrolig god filtreringsfunksjon i enhver hjerne som skåner alle fra innlegg de ikke vil lese. Den er tredelt og fungerer slik.

- Ikke klikk deg inn på innlegg skrevet av personer som kjeder deg.

- Ikke svar personer som kjeder deg.

- Start absolutt ikke egne innlegg om personer som kjeder deg.

Med mindre du har tvangstanker bør dette fungere fint. Med tvangstanker av typen "må lese alt Sør skriver hvis ikke havner familien min i en tragisk skurtreskerulykke", så er det verre, men i så fall anbefaler jeg deg å be om hjelp fra NHD på forumet for Psykiatri.

Gjest Ikke for å være frekk
Skrevet

Jeg sa ikke at du gjorde, men jeg husker godt hvem som klaget og var fornoeyd da han ble utestengt. Naa diskuterer de med han igjen og jeg husker godt hvor tamt det ble her inne de dagene han var borte.

Han skaper tydeligvis diskusjoner som engasjerer. Selv deltar jeg akkurat naar jeg har lyst og naar jeg kan bruke tid her. Har jeg ikke tid til aa involvere meg, saa dropper jeg det.

Lag spennende traader selv da vel.

Men - er Sør samme som Jølsen? Husker han og skapte en del irritasjon her, men nå har jeg ikke sett han på lenge? Hvor ble han av?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det er jo så mye liv i de andre diskusjonene. Uten religionsdebattene og barnesexskandlaen, hadde det de siste timene vært 10 innlegg her.

Det finnes en utrolig god filtreringsfunksjon i enhver hjerne som skåner alle fra innlegg de ikke vil lese. Den er tredelt og fungerer slik.

Med mindre du har tvangstanker bør dette fungere fint. Med tvangstanker av typen "må lese alt Sør skriver hvis ikke havner familien min i en tragisk skurtreskerulykke", så er det verre, men i så fall anbefaler jeg deg å be om hjelp fra NHD på forumet for Psykiatri.

Stoetter den siste linja der:)

Gjest sørvind
Skrevet

hahahaha!!!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Men - er Sør samme som Jølsen? Husker han og skapte en del irritasjon her, men nå har jeg ikke sett han på lenge? Hvor ble han av?

Du maa vare en daarlig menneskekjenner hvis du mener det. Soer ville aldri ha kommet til aa forfoelge en doler over mange maaneder og kalt vedkommende for hore.

Selvsagt er det ikke samme person.

Skrevet

Du maa vare en daarlig menneskekjenner hvis du mener det. Soer ville aldri ha kommet til aa forfoelge en doler over mange maaneder og kalt vedkommende for hore.

Selvsagt er det ikke samme person.

Det har jeg ikke fått med meg at Jølsen gjorde :)

Virker som Sør har litt mer i hodet enn Jølsen,

men begge har en tendens til å få folk irriterte i alle fall.

Gjest bjølsen
Skrevet

''Men - er Sør samme som Jølsen?''

Det tviler jeg på.

Gjest sørvind
Skrevet

''Men - er Sør samme som Jølsen?''

Det tviler jeg på.

er du søster til jølsen da!!

Skrevet

Ikke for å være frekk mot Sør, men jeg syns litt synd på han,

engasjementet han viser her viser at han kanskje ikke har

så mye "liv" der ute i det virkelige liv.

Har han tid til å besøke/ringe til venner og familie?

har han tid til å jobbe?

Med tanke på all den tid han sitter her og

diskuterer og alltid skal ha rett...

Jeg tror rett og slett han er sykelig hektet på dol.

Klarer han noen sinne å legge av seg dol-uvanen og heller

diskutere verdensproblemene ute i den virkelige verden?

Takk for bekymringen, men jeg er i full jobb, har famile og venner, og er uhyggelig rask til å taste! :-)

For meg er DOL fin avslapning etter en hektisk dag!

Skrevet

Det har jeg ikke fått med meg at Jølsen gjorde :)

Virker som Sør har litt mer i hodet enn Jølsen,

men begge har en tendens til å få folk irriterte i alle fall.

Eller så har folk en tendens til å la seg irritere over å bli avkrevd ordentlige argumenter, og tråder som er litt "vanskeligere" enn hvordan åpne et glass sylteagurker.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...