Gå til innhold

Ca 40 av 100 siste innlegg i forum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lært en ting her i alle fall.

Ikke diskuter politikk eller religion med Sør.

I hvert fall ikke hvis du ikke har argumentene i orden! :-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• hidi, the scorpion

5

• Colette

4

• fasanen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Eller så har folk en tendens til å la seg irritere over å bli avkrevd ordentlige argumenter, og tråder som er litt "vanskeligere" enn hvordan åpne et glass sylteagurker.

:-)

LOL

Gjest det glade sørland
Skrevet

Eller så har folk en tendens til å la seg irritere over å bli avkrevd ordentlige argumenter, og tråder som er litt "vanskeligere" enn hvordan åpne et glass sylteagurker.

Nei, men jeg tror mange blir lei av gjentagelsene og den nedlatende holdningen.

Skrevet

Gjentagelsene kommer fordi folk skriver det samme flere ganger. Gud eksisterer f. eks. ikke mer selv om noen påstår det gjennom 20 eller 30 innlegg.

Jeg finner deg meget nedlatende.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

De sier saa enkelte men likevel diskuterer de, noe som tyder paa at de kan ikke vaere saa lei naar det kommer til stykket.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Shira - du er åpenbart en gudinne! :-)

Med vennlig hilsen

Jeg vet! *soler seg i glansen*

:knegg:

Skrevet

Mener du at det finnes ordentlige argumenter? Som ikke kommer fra deg eller støtter deg, altså? Bare nysgjerrig:)

Skrevet

Mener du at det finnes ordentlige argumenter? Som ikke kommer fra deg eller støtter deg, altså? Bare nysgjerrig:)

Selvsagt. Sikkert mange.

Men ikke de som kommer med "og jeg vet det er sant fordi det står i en bok"! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest det glade sørland
Skrevet

Gjentagelsene kommer fordi folk skriver det samme flere ganger. Gud eksisterer f. eks. ikke mer selv om noen påstår det gjennom 20 eller 30 innlegg.

Jeg finner deg meget nedlatende.

''Gjentagelsene kommer fordi folk skriver det samme flere ganger. ''

No shit sherlock.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ah :) De der er helt fantastiske! Jeg fikk et helt nytt sylteagurkglassåpnerliv jeg, etter at jeg fikk tak i en sånn en :))

En aapenbaring, rett og slett:)

Skrevet

En aapenbaring, rett og slett:)

Helt klart!! ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ah :) De der er helt fantastiske! Jeg fikk et helt nytt sylteagurkglassåpnerliv jeg, etter at jeg fikk tak i en sånn en :))

Jepp, den er genial! Åpner alle slike glass.

Jeg vurderte en stund å følge bestemoren min sitt eksempel, stå på kjøkkenet og omtrent stave MARTYR over hele meg, jeg får ikke opp glasset. For å så komme med en lang regle om hvor synd det er i meg.

Fant ut det var lettere å kjøpe en slik dings. ;o)

Jeg gav forresten henne en også, men den blir lite brukt ;o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Helt klart!! ;-)

Jeg har den jeg ogsaa og kunne ikke greid meg uten:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake.

For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom.

Gjest harikkebrillerfortiden
Skrevet

Er det virkelig nødvendig å endre tittel på ALLE tråder (ofte mange ganger i samme tråd) du svarer på? Dette gjør at det blir bare rot med "Siste 100".

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake.

For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom.

''Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på''

Du maa da se at det er langt flere som orker enn som ikke orker, ellers hadde traadene neppe blitt saa lange.

Ingen greier aa diskutere med seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...