Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Har lært en ting her i alle fall. Ikke diskuter politikk eller religion med Sør. I hvert fall ikke hvis du ikke har argumentene i orden! :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Eller så har folk en tendens til å la seg irritere over å bli avkrevd ordentlige argumenter, og tråder som er litt "vanskeligere" enn hvordan åpne et glass sylteagurker. :-) LOL 0 Siter
Gjest det glade sørland Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Eller så har folk en tendens til å la seg irritere over å bli avkrevd ordentlige argumenter, og tråder som er litt "vanskeligere" enn hvordan åpne et glass sylteagurker. :-) Nei, men jeg tror mange blir lei av gjentagelsene og den nedlatende holdningen. 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Nei, men jeg tror mange blir lei av gjentagelsene og den nedlatende holdningen. Gjentagelsene kommer fordi folk skriver det samme flere ganger. Gud eksisterer f. eks. ikke mer selv om noen påstår det gjennom 20 eller 30 innlegg. Jeg finner deg meget nedlatende. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Nei, men jeg tror mange blir lei av gjentagelsene og den nedlatende holdningen. De sier saa enkelte men likevel diskuterer de, noe som tyder paa at de kan ikke vaere saa lei naar det kommer til stykket. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Eller så har folk en tendens til å la seg irritere over å bli avkrevd ordentlige argumenter, og tråder som er litt "vanskeligere" enn hvordan åpne et glass sylteagurker. :-) Jeg vet hvordan du åpener ett glass med sylteagurker! Så det så! *stolt* Bruker en slik: http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=1713# 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1280424031' post='4405394] Jeg vet hvordan du åpener ett glass med sylteagurker! Så det så! *stolt* Bruker en slik: http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=1713# Shira - du er åpenbart en gudinne! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Shira - du er åpenbart en gudinne! :-) Med vennlig hilsen Jeg vet! *soler seg i glansen* :knegg: 0 Siter
tonie Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Eller så har folk en tendens til å la seg irritere over å bli avkrevd ordentlige argumenter, og tråder som er litt "vanskeligere" enn hvordan åpne et glass sylteagurker. :-) Mener du at det finnes ordentlige argumenter? Som ikke kommer fra deg eller støtter deg, altså? Bare nysgjerrig:) 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Mener du at det finnes ordentlige argumenter? Som ikke kommer fra deg eller støtter deg, altså? Bare nysgjerrig:) Selvsagt. Sikkert mange. Men ikke de som kommer med "og jeg vet det er sant fordi det står i en bok"! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest det glade sørland Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Gjentagelsene kommer fordi folk skriver det samme flere ganger. Gud eksisterer f. eks. ikke mer selv om noen påstår det gjennom 20 eller 30 innlegg. Jeg finner deg meget nedlatende. ''Gjentagelsene kommer fordi folk skriver det samme flere ganger. '' No shit sherlock. 0 Siter
fasanen Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1280424031' post='4405394] Jeg vet hvordan du åpener ett glass med sylteagurker! Så det så! *stolt* Bruker en slik: http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=1713# Ah De der er helt fantastiske! Jeg fikk et helt nytt sylteagurkglassåpnerliv jeg, etter at jeg fikk tak i en sånn en ) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Ah De der er helt fantastiske! Jeg fikk et helt nytt sylteagurkglassåpnerliv jeg, etter at jeg fikk tak i en sånn en ) En aapenbaring, rett og slett:) 0 Siter
fasanen Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 En aapenbaring, rett og slett:) Helt klart!! ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Ah De der er helt fantastiske! Jeg fikk et helt nytt sylteagurkglassåpnerliv jeg, etter at jeg fikk tak i en sånn en ) Jepp, den er genial! Åpner alle slike glass. Jeg vurderte en stund å følge bestemoren min sitt eksempel, stå på kjøkkenet og omtrent stave MARTYR over hele meg, jeg får ikke opp glasset. For å så komme med en lang regle om hvor synd det er i meg. Fant ut det var lettere å kjøpe en slik dings. ;o) Jeg gav forresten henne en også, men den blir lite brukt ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1280424031' post='4405394] Jeg vet hvordan du åpener ett glass med sylteagurker! Så det så! *stolt* Bruker en slik: http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=1713# Sånn en har jeg og. Dritenkel å åpne glass med ;o) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Helt klart!! ;-) Jeg har den jeg ogsaa og kunne ikke greid meg uten:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake. For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom. 0 Siter
Gjest harikkebrillerfortiden Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Eller så har folk en tendens til å la seg irritere over å bli avkrevd ordentlige argumenter, og tråder som er litt "vanskeligere" enn hvordan åpne et glass sylteagurker. :-) Er det virkelig nødvendig å endre tittel på ALLE tråder (ofte mange ganger i samme tråd) du svarer på? Dette gjør at det blir bare rot med "Siste 100". 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake. For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom. ''Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på'' Du maa da se at det er langt flere som orker enn som ikke orker, ellers hadde traadene neppe blitt saa lange. Ingen greier aa diskutere med seg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.