Gå til innhold

Ca 40 av 100 siste innlegg i forum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake.

For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom.

I all ydmykhet, så bruker jeg faktisk ganske mange timer hver dag på å lære, så det var nok skivebom.

Men litt mer vesentlig:

1) Jeg vet om flere som er lei av å diskutere syltetøysglass og bleier.

2) Slike tråder som dette gjør jo bare at det er enda mer snakk om "Sør" i stedet for sak. Jeg kunne selvsagt, som andre her, brukt 10 forskjellige nick, men jeg foretrekker å stå for det jeg mener, og bruker alltid Sør.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• hidi, the scorpion

5

• Colette

4

• fasanen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på''

Du maa da se at det er langt flere som orker enn som ikke orker, ellers hadde traadene neppe blitt saa lange.

Ingen greier aa diskutere med seg selv.

''

Ingen greier aa diskutere med seg selv.''

Joda, Webmaster har flere ganger påpekt at folk starter tråder, og så endrer nick og svarer i samme tråd, fordi de kjeder seg.

Tro det eller ei!

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake.

For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom.

Helt enig med deg, Ulvinnen;) Det hender jeg kjeder meg, og da er det festlig å svare Sør, men jeg forventer intet nytt...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''

Ingen greier aa diskutere med seg selv.''

Joda, Webmaster har flere ganger påpekt at folk starter tråder, og så endrer nick og svarer i samme tråd, fordi de kjeder seg.

Tro det eller ei!

Med vennlig hilsen

Ja, jeg har hatt mistanke om det noen ganger, men blir de utestengt?

Skrevet

Ja, jeg har hatt mistanke om det noen ganger, men blir de utestengt?

Nei, det tviler jeg på.

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Helt enig med deg, Ulvinnen;) Det hender jeg kjeder meg, og da er det festlig å svare Sør, men jeg forventer intet nytt...

Det der er bare saa selvmotsigende. Du er alltid en av de som diskuterer mest med Soer:)

Du kan jo heller fortsette i kokvask-traaden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det der er bare saa selvmotsigende. Du er alltid en av de som diskuterer mest med Soer:)

Du kan jo heller fortsette i kokvask-traaden.

Ja, så jeg kjeder meg mye! Alene hjemme...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, så jeg kjeder meg mye! Alene hjemme...

Da er det godt du har Soer her:)

Skrevet

''men jeg forventer intet nytt''

Hvor lenge har Bibelen vært den samme?

hidi, the scorpion
Skrevet

''men jeg forventer intet nytt''

Hvor lenge har Bibelen vært den samme?

''Hvor lenge har Bibelen vært den samme?''

Vel, endel av den er ca 4000 år før Jesus, mens yngste delen er 80-90 år etter Kristus fødsel...

Så jeg vil estimere ca 5000-6000 år!

Skrevet

''Hvor lenge har Bibelen vært den samme?''

Vel, endel av den er ca 4000 år før Jesus, mens yngste delen er 80-90 år etter Kristus fødsel...

Så jeg vil estimere ca 5000-6000 år!

Og du klager over at JEG ikke kommer med noe nytt?

hidi, the scorpion
Skrevet

Klager ikke. Konstanterer bare fakta!

petter smart
Skrevet

Det er nok enklere for en person å forandre seg enn for en bok :-)

Skrevet

Det er nok enklere for en person å forandre seg enn for en bok :-)

Nettopp.

Skrevet

Ja, det er litt kjedelig. Men jeg har prøvd og fortelle meg selv at jeg bare må leve med det:-) Skulle bare ønske at temaene for diskusjonene varierte litt mer. Det er litt trøttsomt når alle diskusjoner dreier seg om omtrent samme tema. Det er bare overskrfitene som varierer:-(

Skrevet

Ja, det er litt kjedelig. Men jeg har prøvd og fortelle meg selv at jeg bare må leve med det:-) Skulle bare ønske at temaene for diskusjonene varierte litt mer. Det er litt trøttsomt når alle diskusjoner dreier seg om omtrent samme tema. Det er bare overskrfitene som varierer:-(

I mellomtiden kan vi jo underholde oss selv med alle de spennende trådene du har skrevet, og alle de banebrytende kommentarene du skriver.

/ironi

Skrevet

I mellomtiden kan vi jo underholde oss selv med alle de spennende trådene du har skrevet, og alle de banebrytende kommentarene du skriver.

/ironi

Du er jo riktig flink med spydigheter/ironi også du:-) Hva du kan :-)

Jeg sitter ikke på dol hver dag, annet enn for og skumlese innimellom. Og når jeg gjør det, så slår det meg at det er de samme temaene som diskuteres i milelange tråder, om igjen og om igjen:-)

Skrevet

Du er jo riktig flink med spydigheter/ironi også du:-) Hva du kan :-)

Jeg sitter ikke på dol hver dag, annet enn for og skumlese innimellom. Og når jeg gjør det, så slår det meg at det er de samme temaene som diskuteres i milelange tråder, om igjen og om igjen:-)

''Og når jeg gjør det, så slår det meg at det er de samme temaene som diskuteres i milelange tråder, om igjen og om igjen''

Men heldigvis er du flink til å rette opp dette problemet på DOL ved å starte nye og inspirerende tråder, i stedet for bare å skrive enda flere klageinnlegg i personfokuserte tråder om Sør. Heldigvis!

/ironi

Skrevet

''Og når jeg gjør det, så slår det meg at det er de samme temaene som diskuteres i milelange tråder, om igjen og om igjen''

Men heldigvis er du flink til å rette opp dette problemet på DOL ved å starte nye og inspirerende tråder, i stedet for bare å skrive enda flere klageinnlegg i personfokuserte tråder om Sør. Heldigvis!

/ironi

For det første så svarte jeg ikke deg - men trådstarter. Og for det andre så er det ikke personfokuserende å henvise til de temaer som diskuteres her inne, og hvordan man oppfatter dem. Og når dine innlegg utgjør minst 50% av innleggene i disse trådene, så er det nærliggende å henvise til din signatur når de virker kjedelige/repeterende.

Jeg har aldri vært noe flink til å starte tråder her inne, men det er vel heller ikke din styrke egentlig?

hidi, the scorpion
Skrevet

/ironi

Ikke sant!

Ikke ironi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...