Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake. For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom. I all ydmykhet, så bruker jeg faktisk ganske mange timer hver dag på å lære, så det var nok skivebom. Men litt mer vesentlig: 1) Jeg vet om flere som er lei av å diskutere syltetøysglass og bleier. 2) Slike tråder som dette gjør jo bare at det er enda mer snakk om "Sør" i stedet for sak. Jeg kunne selvsagt, som andre her, brukt 10 forskjellige nick, men jeg foretrekker å stå for det jeg mener, og bruker alltid Sør. 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 ''Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på'' Du maa da se at det er langt flere som orker enn som ikke orker, ellers hadde traadene neppe blitt saa lange. Ingen greier aa diskutere med seg selv. '' Ingen greier aa diskutere med seg selv.'' Joda, Webmaster har flere ganger påpekt at folk starter tråder, og så endrer nick og svarer i samme tråd, fordi de kjeder seg. Tro det eller ei! Med vennlig hilsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake. For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom. Helt enig med deg, Ulvinnen;) Det hender jeg kjeder meg, og da er det festlig å svare Sør, men jeg forventer intet nytt... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 '' Ingen greier aa diskutere med seg selv.'' Joda, Webmaster har flere ganger påpekt at folk starter tråder, og så endrer nick og svarer i samme tråd, fordi de kjeder seg. Tro det eller ei! Med vennlig hilsen Ja, jeg har hatt mistanke om det noen ganger, men blir de utestengt? 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Ja, jeg har hatt mistanke om det noen ganger, men blir de utestengt? Nei, det tviler jeg på. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Helt enig med deg, Ulvinnen;) Det hender jeg kjeder meg, og da er det festlig å svare Sør, men jeg forventer intet nytt... Det der er bare saa selvmotsigende. Du er alltid en av de som diskuterer mest med Soer:) Du kan jo heller fortsette i kokvask-traaden. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det der er bare saa selvmotsigende. Du er alltid en av de som diskuterer mest med Soer:) Du kan jo heller fortsette i kokvask-traaden. Ja, så jeg kjeder meg mye! Alene hjemme... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Ja, så jeg kjeder meg mye! Alene hjemme... Da er det godt du har Soer her:) 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Helt enig med deg, Ulvinnen;) Det hender jeg kjeder meg, og da er det festlig å svare Sør, men jeg forventer intet nytt... ''men jeg forventer intet nytt'' Hvor lenge har Bibelen vært den samme? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 ''men jeg forventer intet nytt'' Hvor lenge har Bibelen vært den samme? ''Hvor lenge har Bibelen vært den samme?'' Vel, endel av den er ca 4000 år før Jesus, mens yngste delen er 80-90 år etter Kristus fødsel... Så jeg vil estimere ca 5000-6000 år! 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 ''Hvor lenge har Bibelen vært den samme?'' Vel, endel av den er ca 4000 år før Jesus, mens yngste delen er 80-90 år etter Kristus fødsel... Så jeg vil estimere ca 5000-6000 år! Og du klager over at JEG ikke kommer med noe nytt? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Og du klager over at JEG ikke kommer med noe nytt? Klager ikke. Konstanterer bare fakta! 0 Siter
petter smart Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Og du klager over at JEG ikke kommer med noe nytt? Det er nok enklere for en person å forandre seg enn for en bok :-) 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Det er nok enklere for en person å forandre seg enn for en bok :-) Nettopp. 0 Siter
Colette Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Ja, det er litt kjedelig. Men jeg har prøvd og fortelle meg selv at jeg bare må leve med det:-) Skulle bare ønske at temaene for diskusjonene varierte litt mer. Det er litt trøttsomt når alle diskusjoner dreier seg om omtrent samme tema. Det er bare overskrfitene som varierer:-( 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Ja, det er litt kjedelig. Men jeg har prøvd og fortelle meg selv at jeg bare må leve med det:-) Skulle bare ønske at temaene for diskusjonene varierte litt mer. Det er litt trøttsomt når alle diskusjoner dreier seg om omtrent samme tema. Det er bare overskrfitene som varierer:-( I mellomtiden kan vi jo underholde oss selv med alle de spennende trådene du har skrevet, og alle de banebrytende kommentarene du skriver. /ironi 0 Siter
Colette Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 I mellomtiden kan vi jo underholde oss selv med alle de spennende trådene du har skrevet, og alle de banebrytende kommentarene du skriver. /ironi Du er jo riktig flink med spydigheter/ironi også du:-) Hva du kan :-) Jeg sitter ikke på dol hver dag, annet enn for og skumlese innimellom. Og når jeg gjør det, så slår det meg at det er de samme temaene som diskuteres i milelange tråder, om igjen og om igjen:-) 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Du er jo riktig flink med spydigheter/ironi også du:-) Hva du kan :-) Jeg sitter ikke på dol hver dag, annet enn for og skumlese innimellom. Og når jeg gjør det, så slår det meg at det er de samme temaene som diskuteres i milelange tråder, om igjen og om igjen:-) ''Og når jeg gjør det, så slår det meg at det er de samme temaene som diskuteres i milelange tråder, om igjen og om igjen'' Men heldigvis er du flink til å rette opp dette problemet på DOL ved å starte nye og inspirerende tråder, i stedet for bare å skrive enda flere klageinnlegg i personfokuserte tråder om Sør. Heldigvis! /ironi 0 Siter
Colette Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 ''Og når jeg gjør det, så slår det meg at det er de samme temaene som diskuteres i milelange tråder, om igjen og om igjen'' Men heldigvis er du flink til å rette opp dette problemet på DOL ved å starte nye og inspirerende tråder, i stedet for bare å skrive enda flere klageinnlegg i personfokuserte tråder om Sør. Heldigvis! /ironi For det første så svarte jeg ikke deg - men trådstarter. Og for det andre så er det ikke personfokuserende å henvise til de temaer som diskuteres her inne, og hvordan man oppfatter dem. Og når dine innlegg utgjør minst 50% av innleggene i disse trådene, så er det nærliggende å henvise til din signatur når de virker kjedelige/repeterende. Jeg har aldri vært noe flink til å starte tråder her inne, men det er vel heller ikke din styrke egentlig? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 I mellomtiden kan vi jo underholde oss selv med alle de spennende trådene du har skrevet, og alle de banebrytende kommentarene du skriver. /ironi Ikke sant! Ikke ironi! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.