Colette Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Ikke sant! Ikke ironi! Hva mente du med det, hidi? Er det et krav til å få lov til å uttale seg her inne at man er til stede daglig med interessante/snertne kommentarer, og starter nye spennede tråder med jevne mellomrom? Eller hva mente du? 0 Siter
ecbole Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake. For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom. Enig med deg, Ulvinnen. Noen ganger vrenger det seg fullstendig når jeg leser Sørs kommentarer. 0 Siter
Sør Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Enig med deg, Ulvinnen. Noen ganger vrenger det seg fullstendig når jeg leser Sørs kommentarer. Hvorfor leser du dem, da? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Jeg synes det greieste er å ta meg en DOL-pause de gangene jeg blir lei av noe eller noen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Enig med deg, Ulvinnen. Noen ganger vrenger det seg fullstendig når jeg leser Sørs kommentarer. Takk for støtten, godt å høre at jeg ikke er alene om det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.