Gå til innhold

Ca 40 av 100 siste innlegg i forum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sant!

Ikke ironi!

Hva mente du med det, hidi? Er det et krav til å få lov til å uttale seg her inne at man er til stede daglig med interessante/snertne kommentarer, og starter nye spennede tråder med jevne mellomrom? Eller hva mente du?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• hidi, the scorpion

5

• Colette

4

• fasanen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det som er så synd, er at mange ikke orker å starte eller svare på tråder der de vet at Sør vil kaste seg på. Hvilke emner det er, finner man fort nok ut. Dermed blir dol enda mer Sør-dominert. Jeg vet også om personer som har forlatt dol fordi Sør kom tilbake.

For min egen del, så har jeg sluttet å lese Sørs innlegg. Jeg vet likevel hva som står der, mannen evner ikke å fornye seg eller ta i mot ny lærdom.

Enig med deg, Ulvinnen. Noen ganger vrenger det seg fullstendig når jeg leser Sørs kommentarer.

Skrevet

Enig med deg, Ulvinnen. Noen ganger vrenger det seg fullstendig når jeg leser Sørs kommentarer.

Hvorfor leser du dem, da?

Skrevet

Jeg synes det greieste er å ta meg en DOL-pause de gangene jeg blir lei av noe eller noen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Takk for støtten, godt å høre at jeg ikke er alene om det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...