Gjest jeg - en gris? Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Fikk kritikk for å putte kjøkkenklutene og de jeg vasker badet med samt vanlige vaskekluter i samme maskin. Svigermor mener jeg er grisete som putter kluten jeg har vasket minstemann i rompa med sammen med kjøkkenhåndklene som jeg skal tørke glass med. Herlighet, det blir da både rent og bakteriefritt på 95*? 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Du er ihvertfall ikke alene om å gjøre det Jeg vasker tom ofte bare op 60 grader. 0 Siter
Gjest tidsklemma Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har ikke tid eller ork til å drive og sortere slik, jeg vasker rubbel og rake på 60 grader men vi har aldri blitt syke... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Må si det er freidig av din svigermor å kritisere klesvasken din! Du får tilby henne å overta all vask av klær hos deg, så hun blir fornøyd med resultatet. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Jeg ville nok gjort det samme som deg, men på 60 grader jeg. :-) Svigermor er hysterisk. :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Er mer bekymret for svigermora di! Ho treng nok ein kokvask;)))) Du gjør selvfølgekig rett;)) 0 Siter
-ssi Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Vasker din svigermor kanskje et og et plagg hun da? Jeg gjør som deg, slenger all kokvasken i en maskin. Har aldri tenkt over at jeg kanskje ikke skulle gjøre det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Vi vasker på max. 60 grader og vi er sjelden syke. ) Jeg hadde gjort som deg. Minner meg på en tråd for urlenge siden da noen var veeeeldig nøye på at de brukte klutene med rød kant til babyens rumpe og de med blå kant til ansiktet, det måtte for all del ikke brukes en ren rumpeklut til ansiktet! Jeg lurte da på om de også vasket dem hver for seg i vaskemaskina... *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.