Gå til innhold

Kokvask - det blir da rent?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg - en gris?
Skrevet

Fikk kritikk for å putte kjøkkenklutene og de jeg vasker badet med samt vanlige vaskekluter i samme maskin. Svigermor mener jeg er grisete som putter kluten jeg har vasket minstemann i rompa med sammen med kjøkkenhåndklene som jeg skal tørke glass med.

Herlighet, det blir da både rent og bakteriefritt på 95*?

Gjest MayLynn
Skrevet

Du er ihvertfall ikke alene om å gjøre det :)

Jeg vasker tom ofte bare op 60 grader.

Gjest tidsklemma
Skrevet

Jeg har ikke tid eller ork til å drive og sortere slik,

jeg vasker rubbel og rake på 60 grader :D men vi har aldri blitt syke...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Må si det er freidig av din svigermor å kritisere klesvasken din! Du får tilby henne å overta all vask av klær hos deg, så hun blir fornøyd med resultatet.

Skrevet

Jeg ville nok gjort det samme som deg, men på 60 grader jeg. :-) Svigermor er hysterisk. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Er mer bekymret for svigermora di! Ho treng nok ein kokvask;))))

Du gjør selvfølgekig rett;))

Skrevet

Vasker din svigermor kanskje et og et plagg hun da? Jeg gjør som deg, slenger all kokvasken i en maskin. Har aldri tenkt over at jeg kanskje ikke skulle gjøre det.

Skrevet

Vi vasker på max. 60 grader og vi er sjelden syke. :o) Jeg hadde gjort som deg.

Minner meg på en tråd for urlenge siden da noen var veeeeldig nøye på at de brukte klutene med rød kant til babyens rumpe og de med blå kant til ansiktet, det måtte for all del ikke brukes en ren rumpeklut til ansiktet! Jeg lurte da på om de også vasket dem hver for seg i vaskemaskina... *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...