Gå til innhold

Inn med vomma gutter!

Anbefalte innlegg

Gjest gift med pondus
Skrevet

En sånn kunne min mann trengt så t-shirtsen satt litt bedre på ham ;-)

Han gidder i alle fall ikke trene... han påstår han spiser sunt, men ikke så vidt jeg har sett for å si det sånn. jeg gir han råd om kosthold og trening og bla bla....

men hva gjør han? Ligger på sofaen, ser tv, har han godteri tilgjengelig gir han seg ikke før skåla er tom. Spiser han pizza må han ha masse dressing og ketchup på....

og helst brus til.

Men men, er glad i mannen uansett :) Er mest helsa hans jeg er bekymret for da.

En pondus er bare koselig d :.)

Skrevet

Glem krig og sult. Dette er det endelige tegnet på et samfunn i dypt og totalt forfall. Homofiseringen og feminimiseringen av pubertale gutter kveler og omslynger disse borskjemte bypjokkene til substansløs androgyn gele. Traktorlesber og pedikyrhomser får unger og skillet mellom kjønnene opphører. Natur er byttet ut perspektivløs forfengelighet. Det går til helvete.

Skrevet

Glem krig og sult. Dette er det endelige tegnet på et samfunn i dypt og totalt forfall. Homofiseringen og feminimiseringen av pubertale gutter kveler og omslynger disse borskjemte bypjokkene til substansløs androgyn gele. Traktorlesber og pedikyrhomser får unger og skillet mellom kjønnene opphører. Natur er byttet ut perspektivløs forfengelighet. Det går til helvete.

''Natur er byttet ut perspektivløs forfengelighet.''

Naturen har faktisk mange arter som skifter kjønn.

Sjekk hva sjøhester gjør, for eksempel. Og hvem som passer ungene hos pingviner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nice.

Synd den ikke kommer i lilla. Jeg trenger noe som matcher tightsa mine.

Skrevet

LOL og *et eller annet jeg lærte av SMIR som jeg har klart å glemme, hjernedød*

Skrevet

ROTFL ;)

Tusen takk, SMIR! Ruller på golvet og ler :-)

Skrevet

Glimrende kommentar! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...