hidi, the scorpion Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Man kan jo lure på hvordan hun er mentalt utrustet... Jeg lurer nok også på det.... En tragedie for familie og venner, og sikkert for mor også, i ettertid... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Hender jeg kikker bak meg, og sier "gå hjem til Island!". Trodde indianere hadde mer enn nok med sitt. Hrmp. Spøkelser har aldri plaget meg, men derimot utspekulerte småbarn som gjemmer seg all verdens plasser, kan skremme hjerteinfarkt på meg en dag.....)) Det du skal frykte er voksdukker. http://www.youtube.com/watch?v=sY9PeJOZpeA&feature=player_embedded 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Ekstrem form for legeskrekk antagelig. Som får deg til ikke å bruke noen form for prevensjon (som er forbudt av religionen din)? (Hun er sannsynligvis katolikk.) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Du har, formodentlig, ikke annet å gjøre enn å klage over at.... *humrer* Det har jeg faktisk. Slumpet bare tilfeldig over dette, og det tok ikke mer enn 10 sek å skrive innlegget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.