Gå til innhold

Hvem har høyest iq på dol?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Så vet vi hvem som har lavest;))))

Skrevet

Synes eq er viktigere jeg ;-)

De to går ofte sammen. Altså, folk med høy IQ har ofte høy EQ også, etter det jeg vet.

Med vennlig hilsen

Gjest it must be me?
Skrevet

De to går ofte sammen. Altså, folk med høy IQ har ofte høy EQ også, etter det jeg vet.

Med vennlig hilsen

Var sikker på du skulle si det var du som hadde høyest iq ;-)

Gjest Istapp
Skrevet

Med vennlig hilsen

Det er ikke min erfaring,men det hadde jo vært fint om det stemte ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Med vennlig hilsen

Men saa har du unntak som autister eller aspergere. Mange av de kan ha hoey Iq.

Skrevet

Men saa har du unntak som autister eller aspergere. Mange av de kan ha hoey Iq.

Ja, jeg sier ikke at IQ og EQ alltid går hånd i hånd. Poenget er egentlig mer at det slettes ikke er slik at de med høy IQ nødvendigvis har lav EQ.

Med vennlig hilsen

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, jeg sier ikke at IQ og EQ alltid går hånd i hånd. Poenget er egentlig mer at det slettes ikke er slik at de med høy IQ nødvendigvis har lav EQ.

Med vennlig hilsen

Det har vel med at den med høy IQ på alle områder får utnyttet sine andre ressurser (inkl EQ) bedre enn om en hadde lav IQ.

Skrevet

Merkelig hvordan ingen svarer på det du faktisk spør om ;-)

Selv har jeg 130 (bare for ikke selv å bli kritisert for ikke å svare på spørsmålet:-))

Skrevet

Det har vel med at den med høy IQ på alle områder får utnyttet sine andre ressurser (inkl EQ) bedre enn om en hadde lav IQ.

Jeg tenkte at det var årsaken, men har ikke lest om årsaksforholdet.

Takk!

Med vennlig hilsen

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Selv har jeg 130 (bare for ikke selv å bli kritisert for ikke å svare på spørsmålet:-))

Spørsmålet kan ikke besvares da ulike dolere ikke er testet under de samme testbetingelser og med de samme tester.

Skrevet

Spørsmålet kan ikke besvares da ulike dolere ikke er testet under de samme testbetingelser og med de samme tester.

Nei, det har du vel rett i:-) Kanskje du er nødt til å gjennomføre en IQ-test på dolerne slik at vi kan få et svar på spørsmålet? :-)

Skrevet

Kan du si noe om hvor stabile IQ tester er over tid?

For eksempel, hvis noen blir testet når de er 12, 16, 20, 30, 40 år, eller lignende, forventer man omtrent samme resultater? (Se bort fra at de muligvis blir trente eksperter i IQ-tester i mellomtiden.)

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Med vennlig hilsen

Ja, jeg er enig i det og det er i grunnen ganske logisk ogsaa:)

Gjest it must be me?
Skrevet

Hvor ligger grensen for å være geni?

Skrevet

Hvor ligger grensen for å være geni?

Jeg tror ikke "geni" er noe man er etter at man har oppnådd en viss poengscore, men inntakskravet til Mensa-klubben er 131...

Skrevet

Sorry!! Jeg har når nå rett og slett løyet! Jeg har 126 i IQ ifølge en mensatest. Grunnen til at jeg svarte 130 første gang var at jeg visste at jeg lå 5 poeng under Mensa-kravet, men jeg ser nå at dette kravet er 131 ;-)

Skrevet

Jeg kjenner tre med veldig høy iQ. Ei Kvinne og to menn. Kvinnen er omgjengelig, trivelig og skryter ikke av det.

Mennene derimot er noen hovne bleier... Legger ut beviset, altså diplomet man får ut på FB, skryter i det vide og brede og tror de er faen til feiere....

Så faglig IQ er noe helt annet enn sosial..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...