Gjest solfryd Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Til opplysning har jeg -432 i IQ. Det har vel alle her inne merket? 0 Siter
Gjest it must be me? Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Til opplysning har jeg -432 i IQ. Det har vel alle her inne merket? Står det minus foran??? Eller har du ekstrem høy iq? Hihi Har ikke fått til å testet iq'en min jeg ennå for å si det sånn, jeg er ganske flink til å lære ting osv, god hukommelse, lett for å forstå ting osv, men når det gjelder logiske og matematiske oppgaver strever jeg... 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Står det minus foran??? Eller har du ekstrem høy iq? Hihi Har ikke fått til å testet iq'en min jeg ennå for å si det sånn, jeg er ganske flink til å lære ting osv, god hukommelse, lett for å forstå ting osv, men når det gjelder logiske og matematiske oppgaver strever jeg... Ja, det står minus foran... sss.... ;-) 0 Siter
Gjest shgkfdjg Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 De to går ofte sammen. Altså, folk med høy IQ har ofte høy EQ også, etter det jeg vet. Med vennlig hilsen Kilde? Psykopater og sosiopater er eksempler på at EQ og IQ ikke har sammenheng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.