Dory Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Skal i bryllup snart. Har en hvit/beige kjole i stoff ala lin/bomull. Går ca ned til knærne. Nederst er det en litenslags orangekant. Har en farget thits som macher kanten. Kan dette brukes i bryllup? det er en typsik enkelt bommulskjole fra Noah Noah. Vi skal til kaffen. 0 Siter
Janna Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 ja men ikke orange tights!!! Hvis man er slank, kan en orange thigths være lekkert! 0 Siter
ariadne Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Et ikke-hvitt sjal til kunne nok være greit. Eller evt. et belte, sko og veske. 0 Siter
Gjest oppsi Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Hvis man er slank, kan en orange thigths være lekkert! Ikke i et bryllup! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Helt lys kjole skal man _ikke_ ha i et bryllup med mindre man er bruden.... 0 Siter
Dory Skrevet 1. august 2010 Forfatter Skrevet 1. august 2010 ja men ikke orange tights!!! det var en _slags_ orange farge;) Jeg er ikke alltid like god til å forklare. Det er vel mer mot fersken. Jaja, det ble iallefall til at jeg lånte en annen kjole. Men da jeg kom i bryluppet var det både lyse, røde og sorte kjoler på rekke og rad. En avslapper familie:) Og uansett kjole - ingen klare å stråle over bruden;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.